Reply on: Martin Fundárek #62123:
Presne tak, plný súhlas z mojej strany. Ja by som ocenil najmä na Biely kríž k horárni nad Raču (tam tiež môžu autá). Môže to byť dobrý východisový bod na turistiku mimo Bratislavy. Stačili by také 2 spoje za deň (ráno a krátko po obede). Ale to by sa tam asi malo trochu podobať na turistické stredisko (napr. možnosť občerstvenia).A myslím, že ten Malý slavín, Pekná cesta a Kačín čo písal inTony v príspevku #61934 tiež nie sú úplná blbosť. Devínska Kobyla - jedine keby pri saleziánskom hoteli nad Dúbravkou bolo nejaké rekreačné stredisko.
Andy
Príklad:
prípad 1:
Kúpime 22 15-metrových Solarisov. Keďže nám zhije 30 starých kĺbákov, chýba nám 8 vozidiel, zriedime interval liniek 93 a 95 na 5 minút v špičke. Okrem toho, na väčšine liniek poklesne kapacita kvôli "skráteniu vozidiel". Mnoho ľudí odíde k autám, lebo sa im neujde miesto v narvanom autobuse. Čiže vzniknú zápchy, z toho meškania MHD a viac netreba hvoriť.
prípad 2:
Kúpime 35 Karôs B961. Zhnije nám 30 starých vozidiel. Čiže nasadíme Karosy, nepoklesne nikde kapacita, nebudeme musieť zriediť dopravu.Aa máme ešte 5 vozidiel rezervu na záložné vozidlá, ktorých je nedostatok. Čiže doprava sa zlepšila.
Prečo by mal byt prípad č. 1 lepší? Čo by na tom malo byť balkanizovanie dopravy?
S nosným systémom to nijak nesúvisí, teraz mi šlo len o to, že či je lepšie za 250 miliónov kúpiť NP Solarisy 15m alebo VP Karosy 18m.