Veru, veru... jak tu pise Beus - 22Tr boli (a su) fakt kvalitne trolejbusy. Ja mam zas informacie z Ceska a chvalia si to. O radu 21/22Tr bol zaujem od USA, Kanady az po Sibir. Toto doslova! Aj ked - neviem, ci PRAVE zrusenie zakazky z Kanady nepolozilo tu fabriku nahodou. Tie Agory ("tzv." 25Tr)... no neviem. Dizajn sa TVARI moderne, ale moc nasilu. Ta predna maska s tymi svetlami... no neviem. Ale kazdopadne 1 hnacia naprava pri klbovom trolejbuse - to uz JE dovod na odsudenie. Je skoda, ze Skoda 21/22Tr sa v BA bude vyskytovat len v jedinom exemplari. Stane sa tak historickou raritou ako svojho casu Skoda T11. Len dufajme, ze sa aj stane historickym vozidlom a nedopadne ako spominane trolejbusy...
Sommelier
By the way to bolo u Ostrovakov vcelku bezne, nemusite so mnou suhlasit, ale je tu moj pohlad na klbove nadhery.
6607 je napriek tomu svojim sposobom vynimocna, pretoze prezila ako posledna - ten bus mal najlepsi lak zo vsetkych, a vydrzal generalku v Bratislave - (spolu s niektorymi vybranymi typmi - myslim 6601, 6606, 6602, 6612 (druha prehliadka), druha seria 6608 - 6611 je na tom dost zle. Mozno lepsie tretia (6612 - 6616 ( ☠) - ta je na tom dobre. Stvrta (18 - 22)je totalny a neunosny kopirak druhej série s transparentami, piata (23 - 26) je dobra, siesta povazujem za nadpriemernu, posledna (35 - 38) napriek najlepsiemu stavu sa mi nezda, ze by tahala tak ako predchadzajuca.