Reply on: Sommelier #60767:
teraz k tej ekonomickej teorii trocha praxe:spoluziak na vyske cestoval kazdy den do BA zo smeru od senca ako inac SADistickym autobusom (az na neake vynimky kedy dosiel z roznych dovodov autom) z ktoreho vystupil na nivach a odtial siel pesi do skoly (namestie slobody), popoludni obdobne nazad; co si myslis zeby ale spravil ak by si ho z tho autobusu vytriasol uz niekde na zlatych pieskoch ? Ja osobne si myslim ze podiel jeho ciest do BA autom vs. verejnou dopravou by sa dost dramaticky zmenil... a to bol student, nechci vediet co by ti spravili ludia s pravidelnymi prijmami...
tomas1
1) S ukončovaním prímestských liniek na okraji mesta ja príliš nesúhlasím a už vôbec nie bez existencie NDS.
2) "vedenie DPB a jeho 100 % vlasník a zriadovateľ dovolia spoločnostiam (ziskovým, dotovaným, ...) aby na území hlavného mesta prepravovali podstatnú časť najziskovejšej klientely je zarážajúci."
- aké dovoľovanie máš na mysli? Mesto ani DPB nevlastní ASMN, preto nemôže to, čo chodí na ASMN absolútne nijak ovplyvňovať ani dovoľovať, pokiaľ sa nedohodne s VÚCišpánmi na IDS. Okrem toho ani nevydáva licencie na prímestskú dopravu, takže jej trasovanie cez mesto nemôže zatrhnúť.