Reply on: Ámos #55562:
1. toto snad nemyslis vazne
2. pozri si uzemny plan
3. miliardy su, ale mesto ich nechce. (zrieknutie sa zavazku statu, nespolupraca pri projekte filialka ...)
4. nenechaj sa vysmiat, tie zmeny noriem su take marginalne, odhliadnuc od toho ze nenormalne mnozstvo noriem je dokonca uz len dobrovolnych. a vyhodit 1,5 miliardy na stale nove a nove plany boli ucelove aby zarobili ludia okolo ...
kralikaren je to na byvanie. myslim, ze je rozdiel byvat v malej tehlovej bytovke ako v suvislom betonovom 12 poschodaku. ale to ze nechapes suvislosti ma u teba neprekvapuje (sorry za neomalenost)
si
mesto ten most bude _MUSIET_ v dohladnej dobe rekonstruovat bez ohladu na to ci tam neaka elektricka pojde alebo nie, takze zabudni nad uvahamy typu ze ked to pojde tunelom, bude to "len" o 2 - 2.5 mld. drahsie (bude to drahsie o plnu cenu toho tunelu)
"nerozumies, ze zeleznice musia robit tak ci tak dva tubusy ? ze prispenim mesta by sa urobili tiez dva tubusy, len nie jednokolajove ale dva dvojkolajove? ze je to lacnejsie ?"
nemam ten dojem (ale mozem sa myslit) zeby bolo pre zeleznice _nevyhnutne_ viest novu trasu z petrzalky na filialku; myslim ze kapacita trate cez pristavny most bude este dlho postacovat a jej trasovanie pre tranzitnu dopravu nie je niako nevyhovujuce... jedinou vyhodou toho navrhu je omnoho lepsia dostupnost ZST filialka oproti ZST nove mesto pre ludi; takze by (mozno) odpadla uvratova premavka ICciek z viedne do KE cez hlavnu stanicu. (na druhej strane uvrati by sa dalo vyhnut aj vedenim vlakov cez marcheg a tam by to inac aj omnoho viacej pytalo nieco ako dobudovanie 3 kolaje na trati 110 a tusim aj elektrifikacia trate na marcheg)