Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: F.M. #54976:
Mozes mi vysvetlit, ako sa da pomylit si forum ? Ked predsa rozumny clovek chce odpovedat na prispevok a nejde cez WAP (co Ty si nesiel), stlaci "Re" a automaticky sa mu nahodi odpoved v spravnom fore.
Ahojte
Chcem iba pogratulovat tvorcom stranky. Toto je jedna zo stranok, z ktorej citit ze tvorca je neskutocne zaujaty tym co robi, a preto to robi dobre. Naozaj vsetka cest!
Tomas
Reply on: F.M. #54976:
Zas som to doplietol, patrilo to vedľa. Sorry!!!
Reply on: Jonny #40289:
Opäť musím pripomenúť, že môj prvý príspevok som písal z dôvodu poukázania na nepravdivosť tvrdení Nového Času a nie preto, aby som nadával na vodiča MHD. Spomínam to znovu, lebo "týpek ako KLF, či ako sa volá" to evidentne nepochopil.
Súhlasím s Tebou, že sú problémy pri výhľade v špičke na niektorých zastávkach. Takisto viem, že cestujúci majú podľa prepravného poriadku určité povinnosti. O tej, že majú stáť 0,5m od nástupnej hrany, sa môžme baviť, keď vozidlo MHD, prichádzajúce alebo odchádzajúce zo zastávky, zraní človeka, ktorý je na zastávke. V takomto prípade je vinný cestujúci!!! Keď sa niečo stane cestujúcemu, ktorý sa rozhodne vystúpiť alebo nastúpiť v čase, keď je dávané znamenie Nenastupovať - Nevystupovať, tiež je vinný cestujúci. No keď sa vozidlo pohne s cestujúcim, ktorý ostal privretý vo dverách a zraní sa, ver tomu, že policajt sa nebude pýtať, či dotyčný nastupoval alebo vystupoval a vodičovi nepomôže ani tvrdenie, že v zrkadle ho nevidel. Jednoznačne bude vinným určený vodič MHD!!!
O tomto víkendu byla v Liberci v provozu poprvé tramvaj T3R.PLF
http://www.dpml.cz/obrazky/vyluky/obrazek-47-4.
Reply on: kri #54971:
Oni by sa nezriedili ale naopak! Zriedili by sa iba od Technopolu po Lúčanku (Vyšehradskú) v špičke, teda čase keď jazdia každé 3 minúty, aby nevozili vzduch ako teraz. (a teba) Ja osobne keď sedím v L98, kde je teplúčko nechce sa mi prestupovať na L95 do zimy a riskovať, že náhodou nepôjde. ?
Reply on: Puki #54972:
Jasné, že sa to vyriešiť NEDÁ. To nie je japonské metro, alebratislavská MHD, konkrétne odstavné plochy Petržalka, ešte konrkétnejšie linky prechádzajúce CMO, s trasou nad 12 min.
Reply on: Matej Balog #54970:
A ešte doriešiť aby sa nestávalo, čo pri 93/94 že 4 min nič nejde a potom idú 2 za sebou... ?. Ak sa to vôbec dá vyriešiť?
L95 so zriedovanim intervalu nesuhlasim. Nezabudajme, ze L95 je nahrada elektricky. Ak bude v spicke interval 6 a v sedle napr. 10 minut, uz sa na nu nebude dat spolahnut, ze chodi "furt". Takze napriklad pri ceste L98 z mesta uz neprestupim pri Technopole na L95, ale radsej ostanem v L98 aj za cenu "vyhliadkovej" jazdy az na Lucanku. Ludia si rychlo najdu obchadzkove cesticky a nebudu ochotni tolko slapat peso.
No a čo takto:
Zhustiť interval linky č. 95 na 2 minúty ráno resp. 3 minúty poobede a na Vyšehradskú by šla každá druhá.
Reply on: slovanista21 #54960:
otáčali sa tam pokiaľ to odbor cestného hospodárstva na magistráte nezatrhol. Takže od 5. septembra už sa nemôžu ?
Re Matej Balog tak niako som to myslel aj ja ? už iba ako hovorí "si" vyhodiť odtiaľ autá ?
Reply on: galiyosha #54951:
U 93/94 je to dané práve tým krátkym intervalom. Stačí, keď sa jeden z nich niekde 2 min. zdrží (čo v špičke nie je absolútne žiaden problém) a hneď má za chrbtom kolegu.
Reply on: MARAD #54963:
No fakt, prečo by mala chodiť cez Pajštúnsku?
Reply on: MARAD #54965:
odbocka tam existuje, len z nej treba vyhodit parkujuce auta 🙂
Reply on: si #54964:
No to je síce pravda, ale mám taký dojem, že z obratiska sa nedá odbočiť smerom na Jantárovú. Ak sa mýlim tak sorry. ?
Reply on: MARAD #54963:
a kto kde povedal ze linka konciaca na holicskej tam musi ist od smolenickej ? 🙂
Reply on: Matej Balog #54962:
Na Holíčsku asi ťažko, pretože tam už majú 2 linky konečnú a tretia sa do obratiska nezmestí. A trasa z Technopolu cez Pajštúnsku, Smolenickú a Holíčsku je čo sa km týka približne rovnaká ako na Vyšehradskú. Takže žiadna významná úspora vozidiel. L95 je dobrá taká aká je. Aj v úseku Technopol - Lúčanka chodí dobre vyťažená. ?
Čítal som o návrhu skrátiť každú druhú 95 po Technopol:

Podľa mňa ide o celkom šikovný nápad, no navrhol by som to tak, že:
1.) V špičke by každý druhý spoj linky č. 95 končil na zastávke Holíčska.
2.) V sedle a cez víkend by premávali spoje až na Vyšehradskú.

Neviem, nakoľko je vyťažená linka č. 95 cez víkend a sedlo v úseku Šintavská - Vyšehradská, takže neviem, či by skrátenie každého druhého spoja nespôsobilo problémy s kapacitou. Každopádne by však prišlo k významnej úspore vozidiel. Linka č. 88 resp. 95 by sa alternatívne upravila tak, že by na linku č. 88 by nadväzovala 95 z Holíčskej.

Očakávam reakcie a kritiku ?
Ak ma nejaky vodic zaujem o vycistenie vozidla od nalepiek a taggov (tych asi vela nebude) tak mi napiste na icq 261-411-854
alebo msn na slovanista21 diky BUDEM RAD
Reply on: Puki #54946:
pri technopole sa klbaky otacaju odjakziva ... teda otacali ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.