Reply on: Technopol #52934:
No vieš, ale nad tým by som uvažoval až keď bude isté, že električka bude postavená.Podľa výrokov ľudí z DPB by sa mail terajšie trasy MHD upraviť iba kozmeticky. Podľa môjho názoru by sa zriedil interval 95, ktorá zostane naďalej potrebná pre zastávky, kde električka nebude zastavovať. Zrejme príde aj k mneším zmená v trasách a na niektorých linkách k miernemu zriedeniu intervelu, nakoľko by električka mala mať hustejší interval ako linka č. 95 teraz (deklarovaných 90 sekúnd).
Čo sa týka možného obratiska pri Tupolevovej, s tým by som súhlasil, aby linky prichádzajúce od Bradáčovej nemuseli ísť až na Holíčsku. Táto konečná je bez tak len pre 2 linky (pre 3 by to bol menší problém, no niak by sa to dalo, že nejaké vozidlo by stálo na ceste).
Podľa mňa totiž linka z Petržalky pôjde len na Šafko a nebude pokračovať na niektorú z ostatných radiál. Preto by nebolo vhodné obmedzovať Petržalské linky, ktoré do týchto oblastí premávajú.
AAA
1. pokračovať Rusovskou cez železnicu, ďalej Jantárovou na starý most.
2. podľa mňa menej pravdepodobný variant (viac vozokm) na Kúpalisko Matador. Odtiaľ cez Rusovskú a Viedenskú na Starý most.
Ak by otáčala na Rusovskej pôjde pravdepodobne naspäť Viedenskou na Starý most.
Re #52936 inTony: Iba si zabudol, že na tejto radiále dôjde k zhoršeniu cez víkend, teraz 5x3=15 vlakov/hodina (linkový interval 20 min), ponovom linkový interval síce 15 min. no iba 3 linky teda 3x4=12 vlakov/hodina.