Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V poslednom čase začínam mať pocit, že je asi zbytočné sa vôbec zaoberať nejakými diskusiami o riešení dopravných problémov v Bratislave, či už ide o MHD alebo IAD. Magistrát je taký aký je, DPB je také aké je. K ničomu to nevedie. Tu na fóre sa donekonečna preberajú tie isté témy (zmeniť/nezmeniť rozchod, kedy sa už zrekonštuujú trate a trolejové vedenie, kedy sa kúpia nové autobusy, prečo je Citybus zlý, že MHD nie je preferovaná, že je ten a ten blbec, že trolejbus na Dlhé diely je nezmysel, že električka do Petržalky vykúpi MHD, ako vnímajú cestujúci zmeny a podobne) a už ma to prestáva baviť čítať. V podstate sa tu dlho nič nové nepreberalo a aj to čo sa preberalo k ničomu neviedlo. Neviem, možno som niekedy mal pocit, že sa niekedy niečo zmení, ale stále sa toho mení k lepšiemu menej a menej, výnimkou sú snáď zmeny od 5.9., a aj tie sú lepšie len pre málo ľudí, našťastie trochu aj pre mňa. No najradšej by som tu v BA fakt využíval len auto. Keby som ho mal, však...

Mimochodom, to výlukové nástupište linky 70 by mohli nechať na stálo, mám lepší prestup. 🙂 A ešte chválim, že konečne posunuli zastávku Slávičie údolie, smer mesto, bližšie ku križovatke, takže netreba bežať tak ďaleko v prípade, že čakám medzi zastávkami 31/39 a 30/32/37 a príde 30/37, ale nechápem, prečo je zastávka 92 vybudovaná pred križovatkou a nie spolu s ostatnými, ale zrejme to má svoj dôvod budúcnosti Mlynskej Doliny.
Reply on: milannco #50258:
A možno by mohla ísť v rannej špičke pod Nový most ako posila linke 70 po Prievozskú.. Ráno by z konečnej Nový most nezachádzala na Šafko... Rozhodne by sa ráno využila viac ako k Auparku.
proste chýbajú kĺbové busy.. aj keby sa všetky nahradili novými.. aj tak by chýbali bo treba ešte naviac.. na niektoré linky, ktoré nestačia... 96, 61, 21, 68,...
Reply on: inTony #50257:
tak by sme z 10 minutoveho intervalu spravili 12, kapacitne by to určite vystačilo, keď sólo 82 (počas trasy Matador - HLST) ráno vystačil na sólo vozy interval 10 minút. 12 by bolo len pre ranné spoje Matador a potom už 10 pre Aupark.
Reply on: milannco #50254:
neviem či by stačili busy...
Reply on: hoppusmark #50253:
ráno by nemusela ísť až k Auparku... Ani 63 nejde ráno k Avionu a k Tescu..
Reply on: Red-Hawko #50252:
"ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde"

a vieš ty aj také, že ten vodič má zákonný nárok napr. na bezpečnostnú prestávku? Takisto existujú isté nevyhnutné technologické časy, ktoré je nutné dodržať. ?
Reply on: hoppusmark #50253:
alebo čo takto ju predĺžiť (aspoň ráno do 8. 30) po trase prahistorickej linky 38 po Kúpalisko Matador. Bola by to dokonalá náhrada 82ky pre sídlisko Dvory VI. ? Zo zastávok Záporožská, Kremnická by určite prázdna do centra (narozdiel od Auparku) nechodila.
InTony, Marko, RedHawko: To ste teda vymysleli...A keď je L50 ráno vyťažená na iných úsekoch svojej trasy???To sa má pri prechode cez Starý most k Auparku zmenšiť a potom opačným smerom zase zväčšiť??? ?

Akože šetriť sa dá ale preháňať to tiež netreba...
Reply on: marko #50249:

Pravda pravda, na mnohych konecnych zastavkach (napr aj konecna pri slimaku) zadrziava vzdy minimalne 2busy ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde
Reply on: marko #50249:
ináč existuje aj 94, ktorá ide smerom ako 59..
Reply on: marko #50249:
hmm.. to by nebolo odveci.. ?
Reply on: Tomi #50231:
Tak vysvetli Petrzalcanom, preco rano na Dvoroch nenastupia do 59 a 93 - su extremne plne (59 - isiel som vcera druhym spojom po siestej a 93 v pondelok okolo 7.20) a dve dlhe 50 cakaju pri Auparku - a samozrejme, ze z Auparku pojdu prazdne. Chcem sa opytat ci ma vyznam aby rano chodili k Auparku dlhe busy?? A ci nie je lepsie ich dat na inu nosnu linku z Petrzalky
Reply on: AAA #50246:
alebo radšej nepostaví nové na Patrónke...
Reply on: AAA #50246:
niekedy sa mi zdá že DPB robí všetko naopak...
Škoda, že DPB namiesto výmeny retiazkového vedenia nevymení trolejbusové trolejové vedenia na niektorých úsekoch, kde tieto vedenia vyzerajú skoro ako vedenia v Gruzínsku and comp.
Spectre:
Záleží jakou výbavu a kolik si těch sedadel objednáš. V Praze je v nízkopodlažní části 10 sedadel bez podesty, což je zhruba 30% u standartní verze a 25% u kloubové.
Reply on: inTony #50217:
Však Nový čas, to hovorí za všetko.
Reply on: inTony #50242:
napr. citybus alebo citaro 15M, sa uz na linkach 32 a 33 testovali...
Reply on: Papyr #50241:
aj na električkovom priecestí Molecova-Karloveská je také stúpanie, či to zvládne?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.