Reply on: petert #50223:
Nie je to úplne tak. To čo hovoríš je záležitosť diferenciálu. Prevodovky ZF tohoto radu nemajú ktovieaké jazdné vlastnosti a nepríjemne trhajú (inak nič proti tejto značke). Mám dokonca taký pocit, že prevodovky v Ik435 nie sú dimenzované na krútiaci moment 191kW motora a sú také isté ako v Ik415. Momentálne neviem nájsť príslušný datasheet, takže je to iba tvrdenie.Mimochodom, Karosa, pokiaľ hovoríš o B741 má 4-stupňovú prevodovku, žiadny piaty stupeň sa tam nenachádza. Karosy B732 s manuálnou prevodovkou Praga sú určené na prímestskú dopravu, na mestskú je určená Karosa B731, ktorá sa u nás akosi nenachádza.
inTony
28.09.2005
BRATISLAVA - Otrasné! Cestujúci v hlavnom meste už majú zmien v hromadnej doprave plné zuby! Často počas prestupovania na ďalší spoj musia utekať cez cestu. V opačnom prípade by pri časovo obmedzených lístkoch precestovali aj gate. Do dopravného podniku už prišlo vyše 1 200 sťažností! Ľudia v nich najčastejšie žiadajú obnovenie zrušených liniek a priame spojenie na Hlavnú stanicu.
Cestujúci sa sťažujú na nedostatočnú kapacitu sólo vozidiel a prestupovanie. Poriadne ich „vytočilo“ najmä zrušenie priameho reklama
spojenia na Hlavnú stanicu. Zhoršila sa aj doprava k Technopolu, do Ovsišťa, Vrakune a Slovnaftu. Najbolestivejšie je častejšie prestupovanie.
,,Ešte je skoro hodnotiť zmeny v doprave. Ľudia si stále môžu hľadať a nájsť svoje miesto. Najväčšie problémy máme so staršími občanmi, ktorí sa neoboznámili s novým prelinkovaním," myslí si generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Podľa jeho slov zmeny zhodnotia až koncom októbra.
Slabou náplasťou je posilnenie liniek číslo 68, 80 a 202 v ranných hodinách jedným vozidlom. ,,Všetkých ľudí neuspokojíme. Zlí sme pre tých, ktorí musia odrazu prestupovať. Tí, ktorým sa zlepšilo cestovanie, nás však nepochvália," bráni sa Zachar.
Zdroj: --- N o v ý Č a s ---
? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ☠ ? ? ? ? ? ? ☠ ? ? ? ? ? ? ? ☠ ?