Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #50253:
ráno by nemusela ísť až k Auparku... Ani 63 nejde ráno k Avionu a k Tescu..
Reply on: Red-Hawko #50252:
"ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde"

a vieš ty aj také, že ten vodič má zákonný nárok napr. na bezpečnostnú prestávku? Takisto existujú isté nevyhnutné technologické časy, ktoré je nutné dodržať. ?
Reply on: hoppusmark #50253:
alebo čo takto ju predĺžiť (aspoň ráno do 8. 30) po trase prahistorickej linky 38 po Kúpalisko Matador. Bola by to dokonalá náhrada 82ky pre sídlisko Dvory VI. ? Zo zastávok Záporožská, Kremnická by určite prázdna do centra (narozdiel od Auparku) nechodila.
InTony, Marko, RedHawko: To ste teda vymysleli...A keď je L50 ráno vyťažená na iných úsekoch svojej trasy???To sa má pri prechode cez Starý most k Auparku zmenšiť a potom opačným smerom zase zväčšiť??? ?

Akože šetriť sa dá ale preháňať to tiež netreba...
Reply on: marko #50249:

Pravda pravda, na mnohych konecnych zastavkach (napr aj konecna pri slimaku) zadrziava vzdy minimalne 2busy ktore si len tak stoja na mieste, pricom bi sa uplatnili aj inde
Reply on: marko #50249:
ináč existuje aj 94, ktorá ide smerom ako 59..
Reply on: marko #50249:
hmm.. to by nebolo odveci.. ?
Reply on: Tomi #50231:
Tak vysvetli Petrzalcanom, preco rano na Dvoroch nenastupia do 59 a 93 - su extremne plne (59 - isiel som vcera druhym spojom po siestej a 93 v pondelok okolo 7.20) a dve dlhe 50 cakaju pri Auparku - a samozrejme, ze z Auparku pojdu prazdne. Chcem sa opytat ci ma vyznam aby rano chodili k Auparku dlhe busy?? A ci nie je lepsie ich dat na inu nosnu linku z Petrzalky
Reply on: AAA #50246:
alebo radšej nepostaví nové na Patrónke...
Reply on: AAA #50246:
niekedy sa mi zdá že DPB robí všetko naopak...
Škoda, že DPB namiesto výmeny retiazkového vedenia nevymení trolejbusové trolejové vedenia na niektorých úsekoch, kde tieto vedenia vyzerajú skoro ako vedenia v Gruzínsku and comp.
Spectre:
Záleží jakou výbavu a kolik si těch sedadel objednáš. V Praze je v nízkopodlažní části 10 sedadel bez podesty, což je zhruba 30% u standartní verze a 25% u kloubové.
Reply on: inTony #50217:
Však Nový čas, to hovorí za všetko.
Reply on: inTony #50242:
napr. citybus alebo citaro 15M, sa uz na linkach 32 a 33 testovali...
Reply on: Papyr #50241:
aj na električkovom priecestí Molecova-Karloveská je také stúpanie, či to zvládne?
Reply on: Tomi #50231:
Mozne to je. V Presove je jeden usek, kade nizkopodlazny autobus (Citybus ani Solaris) neprejde, pretoze to je blbo postaveny zeleznicny prejazd (cesta k nemu z oboch stran stupa, kolajnice su vrcholom stupania). Mozno iste male percento vysokopodlaznych vozidiel bude potrebovat do buducna aj Bratislava. Ale male mnozstvo, nie 99% ako dnes 🙂
Reply on: hoppusmark #50238:
Pokiaľ mi je známe tak na kĺbových CityBusoch je schodík v celej zadnej časti. Pokiaľ by som rátal sedadlá, na ktoré sa ide bez schodíku, tak tých by bolo žalostne málo, podobne ako v iných NP vozidlách.
#50237 Spectre: myslím že je to aj viac ako 50% NP..
Schodík je iba pri posledných dverách, takže minimálne 75%.
Samozrejme ak tam nepočítaš vyvýšeniny na ktorých sú sedadlá ale tu ide o to aby bolo uľahčené nastupovanie+vystupovanie a aby bolo aj dostatok sedadiel v NP-časti..
Alebo sa to počíta tým druhým spôsobom??? ?
Reply on: Tomi #50231:
NP nemajú podlahu nižšie, iba nemáš schody (mimochodom, bavíme sa o NP, ale dlhý slinťák je pokiaľ viem iba 50%NP). Nástupná hrana bez kneelingu býva cca. rovnako vysoká.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.