Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hroch #48219:
No študenti sú v podstate pre väčšinu podnikov dôležitejší, pretože majú pred sebou dlhšiu budúcnosť, ako tí, čo už dávno doštudovali a preto ich treba nalákať, aby ponuku podniku využívali aj v budúcnosti. 🙂
Reply on: Andy #48217:
ja uz nie som student, ale viem, ze som si aj za studentskych cias poctivo platil "vsetratku" a nasralo by ma, keby mi niekto povedal, ze preto, lebo som student, nie som dolezity... len o to mi slo. ?
Reply on: majo18 #48204:
Porozmýšľaj o konkrétnom príklade, ktorý ti dám: L 14 prišla na Jesenského o 16:16, no mala odchod 16:20, teda prišla o 4 min. skôr , o 16:16 prišla za ňou L 4, ktorá 5 min. mešká, na Štúrovej na odbočenie na Jesenského čaká L 11, ktorá ide presne? Čo by si urobil na mieste vodiča L 14?
a) Čakal 4 min s výsledkom meškanie L 4 9 min., L 11 4 min., a zatiaľ by prišla z Hl. st. L 1, ktorá by stála niekde na priechode v križovatke Dunajská - Štúrova, keďže pred ňou by stála spominaná L 11?
b) Odišiel?
Ja by som odišiel.
Z toho vyplýva, že z náskoku u električkovej dopravy v CMO neobvyňuj vodiča, ale toho kto robí CSP.
Reply on: hroch #48173:
Ja som momentálne takzvaný KČP Študent.. 😃
Reply on: majo18 #48191:
Nemôžem súhlasiť, keďže tými linkami, hlavne 11 a 14 cestujem celkom často a zväčša chodia presne.
Reply on: hroch #48173:
Chcel povadať asi toto: DPB dotuje po decentralizácií magistrát, štát dáva až 0,-Sk. V Horskom Parku bývajú cezpoľný, teda v BA neplatia dane. Prečo by ich teda BA mala dotovať?
Reply on: AAA #48213:
Je to blbosť aby išla súbežne s električkami. Keď môžu chodiť na trolejbusové Kramáre aj busy 22, 32, 49, tak na trolejbusové DD môže chodiť bus 32.
Reply on: Andy #48141:
A zavedenie starej trasy Borská - Hlavná stanica? Po 1.1.2006 by tak ostala možnosť bezprestupového cestovania z KV na Hl.st. Alebo skrátiť 32 Molecova - Hl.st..
Reply on: AAA #48209:
ale hej ? Kombinácia liniek 5+13 bude rýchlejšia ako samotná linka 1. Ide cez celé mesto, oblúkom na Hlavnú stanicu.
Súčasne to trvá linkou 1 z Dúbravky 40 min., z Karlovky 30 min.
Reply on: hoppusmark #48139:
Ono aspoň pri 49 a 149 to bolo riešené 1 CSP, pričom pri vybraných odchodch bolo v poznámke, ide ako L 149 na Ďumbiersku.
Reply on: Andy #48111:
Lenže Devín stratí priame spojenie s centrom.
Reply on: inTony #48105:
Dúfam, že to super nemyslíš vážne.
Reply on: 81-71 #48103:
Ja na DD nebývam, takže tvoje úvahy sa ma v zásade osobne nedotknú. Len si uvedom, že tým rozkúskovaním by si
1.zrušil priame spojenie DD s Kramármi a z Patrónky žiadna poriadna linka na Kramáre nechodí,
2. zrušil spojenie Mlynskej doliny, t.j. niekoľkých fakult STU a UK s hl. stanicou a Kramármi.
A keď už rušiť a krátiť prečo nehovoríš napr. o 78, ktorá premáva po novom z Muchovho nám. cez celé mesto do Vrakune?
Reply on: inTony #48206:
nuz, ej bistu mala by veru byt rychlejsia...auvsak uvidime v realy ci to pujde jak ma ? a potom mi bude celkom chybat to, ze ked dojdem do BA, ze idem rovno cez piekne centrum miesta naseho hlavneho ? auuusak, pan redaktor, takto otazka nestoji, lebo nemozme mat vsetko - aj rychlost, aj komfort, aj ine ?
Reply on: MARTON #48200:

Ďalšie + za 32.

Napriek tomu že 1 majú zrušiť, kombinácia 5+13 bude rýchlejšia ako súčasná 1.
Reply on: Mike #48199:
a čo by chodilo na Žatevnú, žeby si tam presmeroval 34? ?
Reply on: BigMac #48202:

Sori,
zle napisane. Bolo to myslene o interval na danom smere. Elina 11 uz na Americkom namesti stiha 3 z hlavnej, 14 pri steine zdvojuje elinu 8. Naco ? Ludia na racku a trnavskom aj tam vsetci nastupia do prvej, co pride. Postav sa pred tesco a uvidis, kolko 6 odchadza o niekolko minut skor...
Aj system pravidelnych intervalov na radialach je dobra myslienka, ale ako som povedal, problem je v ludoch. Nechcem obvinovat vsetkych vodicov, ale malokto dodrzi grafikon po celej trase. Vysvetlis mi preco sofer, ktory pride v strede trasy na zastavku o 4 minuty skor stlaci signal na ukoncenie nastupovania hned potom ako otvori dvere? A drzi ho pol minutu? Mhd nie je taxi sluzba, nejde o to dostat sa niekam co najrychlejsie, ale aby ta siet nejako logicky a za rozumnu cenu fungovala...
Reply on: Mike #48199:
so - ne je ti 84 na nic a ide prakticky v trase 99.
Re #48197 hoppusmark: ja som netvrdil, ze neplatia. Ale ti ostatni cestujuci platia, odvadzaju dane a volia v Petrzalke (Bratislave).
Re #48196 d3k0: je tam navyse 99.
Majo18: otazka 1ks. Kde si prisiel k tym bludom o predbiehani grafikonu elektrickami o interval? Ked je jazdna doba ZST N.Mesto - Kamenne nam. 19min a interval 15min, ako to ten vodic stihne? Bludy pises fesacik, bludy. A este mi povedz, podla coho si prisiel na to, ze voz ktory mal ist x:17 bol ten, co isiel x:02. Prisnilo sa Ti?
Reply on: Mike #48199:
Hmm a co prestup z 95 smerom na Hlavnu stanicu? Zeby az na Farskeho? 🙂 Keby bol terminal na krizovatke Rusovskej a Jantarovej... 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.