Andy: Hm, asi máš pravdu.
V každom prípade v materiály sa píše: "Súčasný ranný nábeh prevádzky MHD v čase okolo 05:00 je cestujúcou verejnosťou nevyužívaný, z tohto dôvodu sa už u novo spracovaných grafikonov toto zabezpečuje s posunom o cca 30 – 45 minút do neskoršej dennej doby." ranný nábeh mne evokuje začiatok prevádzky, teda že na vozy začínajú tak aby na poslednej zastávke trasy boli najneskôr o 5.00. Čiže ak to posunú začínať sa bude na prvej zastávke tak 5.00 - 5.10.
Alebo si ten výraz "nábeh prevádzky MHD" vyvsetlujem zle.
V každom prípade v materiály sa píše: "Súčasný ranný nábeh prevádzky MHD v čase okolo 05:00 je cestujúcou verejnosťou nevyužívaný, z tohto dôvodu sa už u novo spracovaných grafikonov toto zabezpečuje s posunom o cca 30 – 45 minút do neskoršej dennej doby." ranný nábeh mne evokuje začiatok prevádzky, teda že na vozy začínajú tak aby na poslednej zastávke trasy boli najneskôr o 5.00. Čiže ak to posunú začínať sa bude na prvej zastávke tak 5.00 - 5.10.
Alebo si ten výraz "nábeh prevádzky MHD" vyvsetlujem zle.
Martin Fundárek
3 Rača-Obchodná-Špitálska-Ružinov
5 Dúbravka-Šafko-Špitálska-Rača
9 Dúbravka-Tunel-Obchodná-Ružinov
Tým by mal prestupný bod pri Hydroconsulte opodstatnenie. V súčasnosti nemá (kto chce ísť z Rače na stanicu, prestúpi na Račku na A/Tbus, zato kto chce ísť z Rače na Špitálsku, bude musieť až na Legionársku a prestupovať tam - pravda, okrem špičky cez školský rok, vtedy bude mať 17-ku).
Inak ten materiál do MZ zďaleka nie je taký zlý, ako som sa obával. Len na jeden drobný detail zabudli - že do obslužnosti račianskej radiály by mali zarátať nielen električky, ale aj to, že zrušia 59-ku ("školské spoje" - dva za deň ???). Ak predpokladáme nasadenie K2 na 3 a súpravy na 5 a 17 (čomu nasvedčujú uvádzané percentá), tak dostaneme pokrytie v rannej špičke 89% a nie 111%.