Reply on: si #45314:
Dalsi argument proti systemu od vsadial vsade je, ze sice poskytuje kvalitne spojenie z velkeho sidliska do skoly, alebo podniku, ale pri obmedzenom objeme penazi su intervaly na inych linkach zakonite dlhsie. Ale MHD nieje len o tom odviest studentov na univerzitu a naspat alebo vidlaka z HLST do Polusu a naspat. Takto mozu rozmyslat v Novom Meste nVahom, kde sa da prejst na druhy koniec mesta aj pesi. MHD v 450000 meste by mala byt pouzitelna aj mimo spicky na cestu odvsadial kamkolvek (a to MHD BA neni). A inym ako prestupnym systemom sa to teda dosiahnut neda.
LUK
"prestup _je_ nepohodlny" - prestup nie je problém pri prestupnej tarife a nadväzujúcej doprave. Prestup uľahčujú (a urýchľujú) aj NP vozidlá. Vo veľkom meste sa bez prestupov nezaobídeš, ale keď máš dostatočne vysokú hustotu spojov na nosných linkách, tak nevznikajú veľké prestoje čakaním na prípoj. Prestup robí problém len telesne handicapovaným spoluobčanom.