Reply on: si #45314:
Dalsi argument proti systemu od vsadial vsade je, ze sice poskytuje kvalitne spojenie z velkeho sidliska do skoly, alebo podniku, ale pri obmedzenom objeme penazi su intervaly na inych linkach zakonite dlhsie. Ale MHD nieje len o tom odviest studentov na univerzitu a naspat alebo vidlaka z HLST do Polusu a naspat. Takto mozu rozmyslat v Novom Meste nVahom, kde sa da prejst na druhy koniec mesta aj pesi. MHD v 450000 meste by mala byt pouzitelna aj mimo spicky na cestu odvsadial kamkolvek (a to MHD BA neni). A inym ako prestupnym systemom sa to teda dosiahnut neda.
si
Re #45307 tomas1: oficialny nazov dopravcu v BA je Dopravny Podnik, Bratislava, t.j. DPB; tento nazov pouzivaju vsetcia ktori vedia o co sa jedna (a aj vacsina laickej verejnosti vie ze bratislavsky dopravny podnik sa oznacuje DPB kedze pod touto skratkou je oznacovany aj na ich tlacovinach, v mediach a pod.) a je uplne bezna zalezitost vykefovat ludi pouzivajucich oznacenie DPMB pretoze tou skratkou sa oznacuje brnensky DP (a v pripade ze sa niekde keca o viacerych DP, tak je silne vhodne dodrzat zauzivane znacenie aby nedoslo k omylu)
"radsej zachovat sucasny stav ako podstupit co i len minimalne riziko" - no mozem ti povedat ze to nie je minimalne riziko, ale istota... BA sa od inych regionov .sk v dopravnej situacii odlisuje aj tym, ze vacsina jej obyvatelov je zamestnana a zaraba tolko, ze si (aj ked mozno so skripanim zubov) moze dovolit prevadzkovat motorove vozidlo a jazdit s nim do prace a aj inde... A prestup _je_ nepohodlny, aj ked rovno zabezpecis pri prestupe priamu navaznost liniek... a ked uz teraz musis na neakej ceste aspon raz prestupovat a po zmene by si musel este viackrat, tak iste vies ako ti na to velka cast cestujucich zareaguje... (je to uz odskusane a zneprijemnovanim cestovania odliv cestujucich nezastavis)