Reply on: si #45298:
Otazka predsa nestoji tak, ze ci alebo ODVSADIAL VSADE alebo Z KAZDEJ ZST ZO SRACKOVYMI INTERVALMI.Ved z tych blbych Vinohradov by stacila jedna max. dve linky na juhovýchodné smery a mozno 2 eliny.
Ked by sa drasticky zredukoval pocet liniek v celej MHD a zvysili by sa intervaly max na 5-10min(s rovnakym rozpoctom), tak ti garantujem, ze ludia by sa naucili prestupovat a nevadilo by im to.
Lenze to by pani z DPMB museli zdvihnut zadky a ist sa inspirovat do sveta, napr. do Brna, v minulosti to uz ludia z MagiSratu a BSD hovorili, ze budu spolupracovat a ucit sa od kolegov z Brna ohladom integr. dop. systemu, a kde su vysledky?
A ked tu domorodci pidaju, ze vidlaci nemaju co kecat blavakom do MHD, tak ti vidlaci s nemenovanych mensich slovenskych miest vidia buducnost vasej EMHADE(ked sa teda nenajde niekto rozumny) uz teraz, lebo sa takou vozia vo svojom meste.
tr3mp
"tam sa predsa rakušáci tiež všetci nezdrgínajú na SudBHF ale tí z východu vystúpia na WestBHF"
1. poznámka: prečo by "tí z východu" vystupovali na západnej stanici? - väčšina vlakov ide totiž prave na SudBhf a nejde cez Westbahnhof a tie vlaky, ktoré idú z východu na Westbahnhof nejdú zase cez južnú/východnú stanicu.
2. poznámka: Vzdialenosť Hlavná stanica - Polus nie je až o toľko dlhšia ako ŽST Vinohrady - Riazanská - Polus, časovo je to porovnateľné. (14 min. vs. 12 min.). Pre ostatné štvrte je výhodnejšia Hlavná stanica.
3. poznámka: Podľa mojich skúseností vystupuje na Vinohradoch tak 5-10% cestujúcich, rozhodne nie "Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch
z rýchlika" ...