Teraz neviem ci to mam pochopit len ako slovnu hracku alebo co, DPMB je vseobecne zauzivana skratka pre tych co jazdia s tymi hrdzavymi skatulami v Bratislave,tak v com je chyba... Vrtak.
Re #45306 si:Typicky slovenske: radsej zachovat sucasny stav ako podstupit co i len minimalne riziko, ktore kazda velka zmena prinasa. A ty si vies predstavit rapidnejsi odliv cestujucich ako je teraz?
Ked som isiel MHD v Brne vsetky vozidla boli rozumne naplnene aj mimo spicky tam asi odliv nezaznamenali. Snad mi nechces nahovorit, ze Bratislavcania su nejaki vynimocny, ze system overeny vo svete v BA nebude fungovat?
"pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave" no to sa necudujem ked teraz mam casovy CL a interval je napr. dvanast minut tak logicky hladam priame spojenie a nadavam, ked cakam na pripoj aj 10 minut s oznacenym listkom v ruke.
ked ti prestupovanie nevadi, tak elektricka do mesta ide relativne casto a rovnako vcelku casto idu elektricky aj na ostatne radialy, takze mozes v centre prestupit... linka juhovychodnym smerom z vinohradov by si iste nasla svoju skupinku cestujucich, otazka vsak je ako velka by bola ? (nakolko efektivne by bolo takuto linku riesit) a druha otazka je ze kadial by podla teba mala taka linka premavat ? (pretoze ani cestna siet nie je v tomto smere neak vyrazne rozvinuta (preco asi ?))
pre vacsinu ludi prestupovanie nie je lakave (a ver ze na zaklade skusenosti zo sucasnej situacie by nebolo vo vacsine pripadov ani pre teba) a 1. je malo pravdepodobne zeby sa situacia neak rozumne zmenila, 2. ak by sa aj zmenila, tak na zmenu v mysleni ludi treba viacej casu, takze takato zmena by skor mala za nasledok dalsi rapidny odliv cestujucich
Otazka predsa nestoji tak, ze ci alebo ODVSADIAL VSADE alebo Z KAZDEJ ZST ZO SRACKOVYMI INTERVALMI.
Ved z tych blbych Vinohradov by stacila jedna max. dve linky na juhovýchodné smery a mozno 2 eliny.
Ked by sa drasticky zredukoval pocet liniek v celej MHD a zvysili by sa intervaly max na 5-10min(s rovnakym rozpoctom), tak ti garantujem, ze ludia by sa naucili prestupovat a nevadilo by im to.
Lenze to by pani z DPMB museli zdvihnut zadky a ist sa inspirovat do sveta, napr. do Brna, v minulosti to uz ludia z MagiSratu a BSD hovorili, ze budu spolupracovat a ucit sa od kolegov z Brna ohladom integr. dop. systemu, a kde su vysledky?
A ked tu domorodci pidaju, ze vidlaci nemaju co kecat blavakom do MHD, tak ti vidlaci s nemenovanych mensich slovenskych miest vidia buducnost vasej EMHADE(ked sa teda nenajde niekto rozumny) uz teraz, lebo sa takou vozia vo svojom meste.
Ahojte, kde zozeniem odchody busu do Wien od Noveho Mosta? Robi to spolocnost Blauguss, ich web nemozem vypatrat a cp.sk neuvadza odchody od Noveho Mosta. Dik ?
tak na jednej strane sa tu pitchuje na linky odvsadial vsade, a na druhej sa tu uz ide pitchovat na to, ze z neakej okrajovej zapadlej stanice (ak sa to vobec da nazvat stanicou, lebo charakterom rozlozenia kolaji to vyzera skor ako zastavka) nechodi MHD vsade... lenze ak ti zacnu podla tohto vhodne obsluhovat vinohrady, tak sa to jednoznacne musi niekde odrazit a odrazi sa to na hlavnej stanici, kde by si potom mal mat menej ludi a tym padom horsiu obsluznost... a ako dosledok toho ti vznikne nieco take, ze bude chodit fakt vela liniek z kazdej zeleznicnej stanice ale s intervalom redsim ako psie hovno... pretoze napriklad ked budes cestovat od malaciek, tak by si mohol vystupit napriklad v lamaci a odtial chciet ist napriklad do petrzalky priamym spojom, ved preco nie...
Priznavam sa k zavadzajucim udajom, a akceptujem skody, ktore som si vytvoril na svojej argumentacii. Je to ovplyvnene nizsie uvedenymi dovodmi, cim sa nechcem zbavovat zodpovednosti.
Možno sa po predĺžení Tomášikovej z križovatky s Vajnorskou až po Račiansku dočkáme električkovej trate po Tomášikovej spájajúcej všetky tri východné radiály (a možno pokračujúcej cez Prievoz a Vlčie hrdlo na Dolné Hony ? ? ?
Aby si správne chápal môj príspevok: Ja neodsudzujem výhodnejšiu polohu stanice Vinohrady vo vzťahu k určitým lokalitám ale polemizujem s nepresnosťami alebo vyložene zavádzajúcimi údajmi v Tvojich príspevkoch. Podľa mňa veta "Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch z rýchlika, a čo im MHD BA ponúka?" znie tak, že v *súčasnej* dobe vystúpi väčšina obyvateľov (t.j. v tomto prípade cestujúcich) z rýchlika, čo určite pravda nie je. Podobne si zamieňal stanice vo Viedni i Bratislave, čo škodí len a len Tvojej argumentácii.
Tak sa praveze nestalo tak som bol v tom, ze sa neodoslal
Re #45291 tr3mp: "Podľa mojich skúseností vystupuje na Vinohradoch tak 5-10% cestujúcich, rozhodne nie Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...)" No veď práve, asi by boli retardovaní keby vystupili tam odkial sa nikam nedostanu. Asi si predtým zistili že tade to nepojde.
Mylit sa je prdsa ludske prepac, nebol som v BA vcera prvy raz a nepotrebujem mapu, taketo preklepy sa predsa obcas stavaju... Uz sa mi tu stalo vcera, ze som nieco vypotil a potom sa mi to zmazalo clovek je z toho potom nervozny a zacne robit chyby
TeBeCe narážal na to, že prvý raz si spomínal, že z rýchlika vystúpiš na Vinohradoch, druhý krát vo Vajnoroch Pritom vo Vajnoroch rýchliky od Žiliny nestoja, na Vinohradoch zase nestoja vlaky od Zvolena ... Máš pravdu, Tvoj pohľad zvonku je veľmi zaujímavý ?
"tam sa predsa rakušáci tiež všetci nezdrgínajú na SudBHF ale tí z východu vystúpia na WestBHF"
1. poznámka: prečo by "tí z východu" vystupovali na západnej stanici? - väčšina vlakov ide totiž prave na SudBhf a nejde cez Westbahnhof a tie vlaky, ktoré idú z východu na Westbahnhof nejdú zase cez južnú/východnú stanicu.
2. poznámka: Vzdialenosť Hlavná stanica - Polus nie je až o toľko dlhšia ako ŽST Vinohrady - Riazanská - Polus, časovo je to porovnateľné. (14 min. vs. 12 min.). Pre ostatné štvrte je výhodnejšia Hlavná stanica.
3. poznámka: Podľa mojich skúseností vystupuje na Vinohradoch tak 5-10% cestujúcich, rozhodne nie "Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch
z rýchlika" ...
tr3mp
"tam sa predsa rakušáci tiež všetci nezdrgínajú na SudBHF ale tí z východu vystúpia na WestBHF"
1. poznámka: prečo by "tí z východu" vystupovali na západnej stanici? - väčšina vlakov ide totiž prave na SudBhf a nejde cez Westbahnhof a tie vlaky, ktoré idú z východu na Westbahnhof nejdú zase cez južnú/východnú stanicu.
2. poznámka: Vzdialenosť Hlavná stanica - Polus nie je až o toľko dlhšia ako ŽST Vinohrady - Riazanská - Polus, časovo je to porovnateľné. (14 min. vs. 12 min.). Pre ostatné štvrte je výhodnejšia Hlavná stanica.
3. poznámka: Podľa mojich skúseností vystupuje na Vinohradoch tak 5-10% cestujúcich, rozhodne nie "Väčšina obyvateľov Slovenska(KE, BB, TO, ZA,...) vystúpi vo Vinohradoch
z rýchlika" ...