Amos: Hlasice programuje a nastavuje vylucne Stredisko spojovacej techniky DPB. Vodic do toho nema ako zasiahnut, aj keby sa hned ako snazil, aj tak hlasitost neovplyvni. Zasa len trepes polopravdy. Pravda je taka, ze sudruhovia pseudoinformatici to nevedia zapojit a toboz nie nastavit. Hlasitost nastavuje program palubaku, od 06 do 20h ma dennu, od 20 do 06h ma nocnu. Je to sice blbost, ale je to tak, stdruhovia este nezistili, ze vnutorna hlucnost vozidla je rovnaka bez ohladu na cas.
Ámos Keynes
Re #41612 1885: Bolo by dosť blbé rušiť nejakú firmu počas výstavby pre mesto dôležitého objektu. Po dokončení mosta ak nepreberú agendu rýchlodráhy, tak ich určite zrušia.
Re #41618 Micky Maus: Ani teraz tam nie je ten náš. Toho od Trenčína vystriedal iný z východu. Možno keby tam bol nejaký z Bratislavy, tak aj na ostatku Slovensku by ste sa mali tak dobre.
Re #41621 martin:Peniaze sa lepšie použiť nedajú, lebo nie je aké, keby bolo tiež sa nevyužijú lepšie, lebo by sa plnil nezmyselný, megalomanský sen o metre. (Inak strašne mi to pripomína novostavbu SND)
Re #41625 Papyr: Tiež nemám rád kamióny, ale aj v ČR sa preprava po železnici zrušila. Jednoducho stále to po ceste vychádzalo lacnejšie ako po železnici. Keď sa dostavajú Sitiny a Einsteinova, tak hádam bude v Bratislave lepšie.
A čo sa skrížených kamiónov týka, keby boli väčšie postihy za blokovanie dopravy a pokuty, ktoré reálne odrážajú ekonomické škody keď Donovaly poldňa stoja, tak aj ten Rumun si rozmyslí či si tie reťaze kúpi. A samozrejme povinnosť zimných gúm pre VŠETKÝCH.
Re #41631 Jonny: Keď som na túto stránku prišiel prvýkrát (viac ako tri roky) mal som rovnaký názor ako ty, no stačilo možno dva týždne argumentov a musel som vyhlásiť, že tá električka bude pre Bratislavu stačiť. Lebo nejde o nič iné ako rozdiel vo vozidlách, jedno bude mať 2,5 metra a druhé by malo 3 metre a jedno bude brať šťavu z troleja a druhé by bralo z tretej koľajnice. A ten tvoj argument, že po prechode Dunaja sa napojí na rovnakú pomalú električku neobstojí, lebo metro by sa napojilo tak na kanalizačné chodby. Na Trnavskom by sa otočilo a šups ho naspäť do Petržalky. Takže tá električka pôjde aspoň ďalej aj keď pomalšie. A keď mi niekto chce povedať, že v Starom meste by stanice neboli hlboké, hlavne keď by museli prekonať Dunaj a museli by byť hľbené tak je mimo.
Re #41634 tr3mp: Tiež si myslím, že dávať električku popod Dunaj je zbytočnosť. Stačí ak sa tak stane až na ľavom brehu. Načo vyhadzovať ďalšie miliardy len aby išla električka popod Dunaj. Za tie miliardy radšej zadrátovať celú Petržalku Trolmi.
Re #41635 Jonny: Jaj ale sme ftipný, že? Dochádzajú argumenty?
Som veľmo rád, že T6 a T3G budú hlásiť, len by som poprosil, aby to aj fungovalo dobre. Príklad je 6401, ktorá hlásila najprv dobre v správnej hlasitosti, dnes to už šeptá. A určite sa stým nehrali dielenský. Tí sú radšej keď nič robiť nemusia, takže to svojvoľne dal tichšie vodič, lebo mu to zrejme vadí. Buď nech zrušia možnosť manipulovať z hlasitosťou alebo nech za to berú kompletne celé prémie. Načo dávajú mrte prachov do hlásičov, keď to vodiči postupne znefunkčnia. To isté som si všimol aj na iných troloch po GO.