Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mikimaus #41614:
rovnako hlasi aj 7943+4 este pred otvorenim....zeby to bolo na tlacidlo uvolnenia dveri?
Na 7937 sa nejak predcasne hlasia zastavky, co je potesitelne, lebo na ostatnych vozoch je to az po zastaveni a otvoreni dvier vozidla. Kdezto tu je to este pri dobrzdovani vozidla na zastavke. Tak ma napada , kde to je teraz spravne urobene ci na 7937 alebo na tych ostatnych ?
Vševedko samofandivý

Vševedko samofandivý

Reply on: yale #41606:
Centrum mesta žiŤ neprstáva, a ak by prestávalo, tak neviem, akú by to malo súvislosť či už s električkami alebo s metrom.
Reply on: mhm #41611:
Ved prave, v tom bola asi pointa ? .

Este taka otazocka do plena: Jedna vec by ale zaujimala, ked uz sa to metro neplanuje tak naco nam tu existuje skvely zrut penazi menom Metro Bratislava a.s.??? Spolocnost ktora bola zalozena za ucelom stavania metra.
Reply on: Papyr #41610:
toho sa neobavaj ... tolko ludi v BA nikdy byvat nebude ...
Reply on: peter #41609:
Az bude mat Bratislava tak 800-900 tisic, tak sa bude moct uvazovat o metre. Zatial ho totiz take male mesto nepotrebuje.
apropo METRO tu nebude ani za 50 rokov.Sme totiž NA SLOVENSKU.Ale v Ivanke pri dunaji je Metro-obchod hahaha
dobry napad nie?
Navrhoval by som predlžiť elekričkovú trasu z Ružinova-Astronomickej ul.,až do Vrakune,resp.konečnú čiližsku -po trase 67.Situacia vo Vrakuni je nedostačujuca a chaba,čo sa týka dopravy ludi do centra.Tie dva autobusy a preplnene fény-trolejbusy nič neriešia.S pozdravom peter
Reply on: Ámos Keynes #41594:
Prosím nepleť sem demagógiu.

Systém v Bratislave by určite nebol v takej hĺbke, aby doba príchodu na nástupište dramaticky ovplyvnila čas cestovania. Navyše aj v momentálne plánovanom systéme je prekonávanie výškových rozdielov pri vstupe do stanice - v prípade estakádového riešenia je to zrejmé, v ostatných variantoch v prípade, ak cestujúci potrebuje križovať trať (dostať sa na opačný smer). Toto nie je problém.

Rozhodne by som netvrdil, že povrchová električka so štandardnými zastávkami a nástupom po schodoch poskytuje rovnaké parametre rýchlosti a komfortu ako systém na úrovňovo oddelenej trati, s uzatvorenými stanicami a nástupom na úrovni podlahy. Zvlášť pri dnešných mrazoch by som videl istý rozdiel pri čakaní na električku a metro 🙂

Súčasné riešenie električky do Petržalky je riešenie čiastkového problému Petržalky a zavedenie nového dlhodobého provizória. Problém sa presunie do centra a do ďalšieho volebného obdobia. QED.

A rád by som videl toho činovníka, ktorý by sa dnes zaprisahal, že po novej "rýchlodráhe" do Petržalky nikdy nijaká K2 alebo T3 neprejde. Pravdepodobnejšie je, že vo vhodnú chvíľu sa objavia odborné štúdie o tom, že rekonštruované K2 alebo dvojičky T3 sú pre novú trať plne postačujúce a vysokoefektívne. Však nejaké sa dajú dokúpiť zo Saratova alebo Sarajeva.

Tak budeme mať skvelú dráhu (pôvodne "nosný systém" ktorý postupne zdegraduje na obyčajnú električku) a všetci odborníci sa budú čudovať, prečo sa ľudia stále pchajú do áut a prečo centrum mesta prestáva žiť...
Reply on: 15 #41604:
Áno, už som to našiel. Ale taká 46...to je tažký oriešok, však?
Reply on: Vlado P. #41602:
staci si pozriet historiu a tam trasy liniek od 1895.....
Reply on: Ámos Keynes #41594:

Re #41591 Peter:
bre dopoludnie. dakujem vam pani za vysvetlenie. fakt, potesilo ma to. lajk je z toho trocha dopleteny a vyzera ako blbec, ale myslim, ze nakoniec to je prave najma lajk, kto sa mhd vozi.
o5, lajkovi sa zda byt metro lepsim riesenim, ale zasa kto sa vozil vo svajciarsku elektrickami v mestach, kde nie je metro, vie, ze aj dobra – rychla a segregovana elektricka, ktora ma dostacujucu kapacitu a jazdi v kratkych intervaloch, staci v mestach pod miliona obyvatelov.
len ma nestraste s tym, ze po novej trati budu jazdit obycajne elektricky!!! to v ziadnom pripade!!! to by bolo strasne. a „hradni pani“, ktori teraz pocas summitu pchali propagacne letaciky,kde spominali aj vystavbu rychlodrahy, by si mali pobalit svich 5 svestek a jit radeji kopat tunel pro metro.
a este mi napada. takze to bude uzkorozhchodna (ci ako sa to povie) trat? teda s rovnakym rozchodom ako su kolajnice teraz na starej trati? nebude ne nezmyselna investicia?
prepacte aj sa pytam sprostosti,len tieto otazky som si zacal klast,ked som sa o to zacal zaujimat a ked mi priatelia, ktorych vodim po BA kladu otazky ohladom nasej nie prave stastnej mhd.
dik moc a prajem vam pekny den



?
Alebo toto: Pamätáte si na linku č. 46? Kadiaľ chodila?
Reply on: 15 #41600:
Jéje, ty si to vedel. No pekne pekne. A teraz niečo tažšie: Kadiaľ chodila 28 počas výluky Starého mosta?
Reply on: Vlado P. #41599:

Linka 15
električka
27.8.1984 - 11.4.1986
Dúbravka - Hanulova, Karlova Ves, nábrežie, Štúrova, Špitálska, Americké nám., Vazovova, Krížna, Špitálska, Jesenského, nábrežie, Karlova Ves, Dúbravka - Hanulova

Poznámka: zrušená 12.4.1986
Test z histórie:
Napíšte, kadiaľ chodila v roku 1988 električka č. 15.
Reply on: Jenki #41583:
vsak karoseria je pouzita v mnozstve CB 18, resp. SU18, tak ako ine casti, len ten pomocny agregat moze byt problem.
TOUTO CESTOU DAKUJEM VODICOVI NOCNEHO VOZIDLA 509 č.v 1032 ZE VOBEC NEZAKURIL ?
Reply on: Bigmac #41595:


Ano Bigmac, mas pravdu.
Nahrada za CKD R ( R1, R2 ) je Ecs.
81 71 je nasledna "modernizacia".
(pozri : http://www.metroweb.cz/metro/Ecs/Ecs.htm )
V BA sa uvazovalo s 81 71 , alebo novym typom I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.