Pises blbosti. Necituj vyhlasku, ked ani nevies co sa v nej vravi. Dlzka elektrickovho vozidla alebo supravy vratane spriahadiel je limitovanana na 40 metrov. A take 7-clankove Combino (ako priklad) ma 42 metrov a obsaditelnost radovo cez 400 cestujucich (v Bratislave aj daleko viac). Staci trosku upravit predpis, rozsirit sucasne Combino na 2,55 metra (take tusim vyrabaju aj niekde pre Japonsko) a ideme. Siemens ma v Bratislave strasne silny lobbing, ak tu nieco bude, tak najskor Combino. Aj ked viem ze vela ludi tie elektricky nema rad, ani ja ich neprezentujem ako idealne vozidlo, ale vsak Siemens a BA...
K tym prepravnym kapacitam ti odporucam prestudovat su nejaku literaturu venujucu sa tejto problematike. Ak nemas, mozem poskytnut, pripadne vytiahnut z nej cisla...
Inak som si myslel ze to IGK je asi to,co si napisal (teda okrem toho w). ☺
Po slovensky pravdepodobne IAD,cize individualna automobilova doprava alebo iniciativa absolutnych depilof... ?
Alebo este lepsie-posunut kolajnice od Florianskeho doprava a cez Racko bud pod zemou alebo normalne.Zas az take abnormalne zdrzanie tam nie je... ?
Auta by si mohli frcat aj z Vazovovej,aj na Racko aj kolo Florianskeho (ale len jednosmerne).
No a az taka blbost to nie je,lebo ako sa tam napoji trat z Vazovovej?Ci aj ta ma ist pod zem? ?
Neviem aku by to malo sancu na uspech,ale co tak posunut kolajnice viac dolava (smer Racko) a zjednosmernit Radlinskeho?A potom (sci-fi) podjazdom popod myto...
Inak mozno blba otazka nevedomeho,ale co je to IGK? ?
No jo, hmmm.. Zakopavat tramvaj na Radlinskeho mi prislo ako blbost, ale vacsia blbost je ak sa pri Danovaku zo zeme vynori, prehrkoce krizovatkou (ak tam nejaka bude), naberie ludi a pred Rackom zase sups pod zem. Takze OK.
Prečo všetci riešite dĺžkové (ne)možnosti súprav. Však napr. KE majú udelenú výnimku na prevádzku súprav 3xT3. Ak niekto v DPB dvihne zadok z koženého kresla, tak bez problémov takú výnimku tiež získa.
Aby si sa overenia tej stavky dozil,ved kym postavia tie troleje po MOLECOVU ? a sprevadzkuju ten MINIduobus... ?
Ale vo vseobecnosti vieme,ako je to v tomto meste s prioritami (hlavne s tymi dopravnymi),takze si myslim,ze slecna/pani si este dlho pojazdi s tymi pomalymi(?) elektrickami a smradlavymi (SEM)TAM-BUSMI... ?
Nech ziju DD! ☺
To by samozrejme išlo tiež pod zem - Račko je v úrovni Centrálneho Trhového Trnavského Mýta Františka Zupku - ale dalo by sa to vyriešiť aj tak, že z Radlinského by sa IGK vykopali úplne a Račko by sme nejako prežili:-P.
No ja som ochotný sa staviť aj naďalej, že od okamihu nášho spoločného nastúpenia do nového, moderného, samospasiteľného, autodiagnostického a bezúdržbového duobusu na DD, keď ja na Molecovej prestúpim do električky, tak budem pod Mostom SNP skor ako Ty. A prosil som o popis cesty z Molecovej pod Most SNP, nie z Obchodnej na Molecovu. Trate v centre sú v tragickom stave a budú vyžadovať kompletnú rekonštrukciu, lebo sa stavali v čase najvačších technických aj ekonomických úspechov boľševika - to všetci vieme.
Ale POZOR,Dvory budu pindat,ze preco aj oni nemaju elinu,ked ju vsetci ostatni maju... ?
No a ten tunel s tym mostom som myslel asi tak,ze ukaz mi dakoho z nasej vrchnosti mesta/statu,kto by povolil zaroven trat tunelom pod Dunajom aj po moste!Im ide iba o to,aby co najrychlejsie sflakali tu chudu akoze nosnu linku a dostali ju co najrychlejsie a najlacnejsie do mesta,aby volicom ukazali,aki su super.A vlastne,take vyhliadky ma potom aj ta siet v Petrzalke... ?
Este sa dockame akeho prekvapenia,ked to ponad Dunaj zariadia tym prestupom z elektricky na lanovku na Hrad(pravdaze elina bude koncit pri Inchebe a pojde bohviekadial,kde nikto nebyva)! ?
Inak ak to pos..eru s tou elinou,prisaham,ze uz ich v zivote volit nebudem! ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Pises blbosti. Necituj vyhlasku, ked ani nevies co sa v nej vravi. Dlzka elektrickovho vozidla alebo supravy vratane spriahadiel je limitovanana na 40 metrov. A take 7-clankove Combino (ako priklad) ma 42 metrov a obsaditelnost radovo cez 400 cestujucich (v Bratislave aj daleko viac). Staci trosku upravit predpis, rozsirit sucasne Combino na 2,55 metra (take tusim vyrabaju aj niekde pre Japonsko) a ideme. Siemens ma v Bratislave strasne silny lobbing, ak tu nieco bude, tak najskor Combino. Aj ked viem ze vela ludi tie elektricky nema rad, ani ja ich neprezentujem ako idealne vozidlo, ale vsak Siemens a BA...