Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Beus #36970:
Holy SUHLAS !
Reply on: El Sergio #37147:
Alebo este lepsie-posunut kolajnice od Florianskeho doprava a cez Racko bud pod zemou alebo normalne.Zas az take abnormalne zdrzanie tam nie je... ?
Auta by si mohli frcat aj z Vazovovej,aj na Racko aj kolo Florianskeho (ale len jednosmerne).
No a az taka blbost to nie je,lebo ako sa tam napoji trat z Vazovovej?Ci aj ta ma ist pod zem? ?
Reply on: El Sergio #37147:
No ked uz to pojde pod zemou tak je to jedno.. Teraz osm to napisal, asi si to este necital 🙂
IGK=Indiwidualny GumoKól=Osobny automobil.
Reply on: COLOR #37140:
Neviem aku by to malo sancu na uspech,ale co tak posunut kolajnice viac dolava (smer Racko) a zjednosmernit Radlinskeho?A potom (sci-fi) podjazdom popod myto...
Inak mozno blba otazka nevedomeho,ale co je to IGK? ?
Reply on: Vševedko #37142:
No jo, hmmm.. Zakopavat tramvaj na Radlinskeho mi prislo ako blbost, ale vacsia blbost je ak sa pri Danovaku zo zeme vynori, prehrkoce krizovatkou (ak tam nejaka bude), naberie ludi a pred Rackom zase sups pod zem. Takze OK.
Reply on: Ámos #37132:
Prečo všetci riešite dĺžkové (ne)možnosti súprav. Však napr. KE majú udelenú výnimku na prevádzku súprav 3xT3. Ak niekto v DPB dvihne zadok z koženého kresla, tak bez problémov takú výnimku tiež získa.
Reply on: Vševedko #37137:
Aby si sa overenia tej stavky dozil,ved kym postavia tie troleje po MOLECOVU ? a sprevadzkuju ten MINIduobus... ?
Ale vo vseobecnosti vieme,ako je to v tomto meste s prioritami (hlavne s tymi dopravnymi),takze si myslim,ze slecna/pani si este dlho pojazdi s tymi pomalymi(?) elektrickami a smradlavymi (SEM)TAM-BUSMI... ?
Nech ziju DD! ☺
Reply on: galiyosha #37135:
Samozrejme, že to druhé nie.
Reply on: COLOR #37140:
To by samozrejme išlo tiež pod zem - Račko je v úrovni Centrálneho Trhového Trnavského Mýta Františka Zupku - ale dalo by sa to vyriešiť aj tak, že z Radlinského by sa IGK vykopali úplne a Račko by sme nejako prežili:-P.
Reply on: Ámos #37132:
No, 2*K2 je 44 metrov a keby sme kuplovačky schovali, tak by sme ich nemohli skuplovať:-D.
Reply on: Vševedko #37139:
Ja som sa zaoberal dlhy cas jednou vecou a neprisiel som na _dobre_ riesenie, a sice ako segregovat tramvaj na useku Florian - Racko. Hm. ?
Reply on: COLOR #37109:
Je síce pravda, že z času na čas sa snažia svoje IGK naučiť jazdiť aj po otvorenom zvršku, ale ono ich to postupom času prejde:-P.
Vsevedko: ta rekonstrukcia by mohla byt, ale urcite tak skoro nebude
Reply on: Lucia #37057:
No ja som ochotný sa staviť aj naďalej, že od okamihu nášho spoločného nastúpenia do nového, moderného, samospasiteľného, autodiagnostického a bezúdržbového duobusu na DD, keď ja na Molecovej prestúpim do električky, tak budem pod Mostom SNP skor ako Ty. A prosil som o popis cesty z Molecovej pod Most SNP, nie z Obchodnej na Molecovu. Trate v centre sú v tragickom stave a budú vyžadovať kompletnú rekonštrukciu, lebo sa stavali v čase najvačších technických aj ekonomických úspechov boľševika - to všetci vieme.
Reply on: Ámos #37120:
Ale POZOR,Dvory budu pindat,ze preco aj oni nemaju elinu,ked ju vsetci ostatni maju... ?
No a ten tunel s tym mostom som myslel asi tak,ze ukaz mi dakoho z nasej vrchnosti mesta/statu,kto by povolil zaroven trat tunelom pod Dunajom aj po moste!Im ide iba o to,aby co najrychlejsie sflakali tu chudu akoze nosnu linku a dostali ju co najrychlejsie a najlacnejsie do mesta,aby volicom ukazali,aki su super.A vlastne,take vyhliadky ma potom aj ta siet v Petrzalke... ?
Este sa dockame akeho prekvapenia,ked to ponad Dunaj zariadia tym prestupom z elektricky na lanovku na Hrad(pravdaze elina bude koncit pri Inchebe a pojde bohviekadial,kde nikto nebyva)! ?
Inak ak to pos..eru s tou elinou,prisaham,ze uz ich v zivote volit nebudem! ?
Reply on: Vševedko #37128:
To je sice pravda ?, ale nieco sa tu bude musiet postavit. A co je lacnejsie? Prebudovat stavajuce elektrickove trate na rychlodrahu alebo stavat zbrusu novy segregovany system (pravdepodobne pod zemou, kedze inde uz nie je miesto)? Pravdepodobne to prve. Nic lepsie sa tu asi nevymysli. Stuttgart by to asi tiez vyslo drahsie, keby stavali uplne novy system (napriklad metro) bez ohladu na stavajuce trate. Alebo nie?
Reply on: Janči #37009:
Aká strmšia konštrukcia? To je čo???
Reply on: yale #36998:
A čo je na tom zlého:-P?
Reply on: Vševedko #37125:
Aha. Dik za upozornenie, ja som myslel, že to automatika a to len schovávačka. No ale trčí to toľko, že keby sa to schovalo bola by súprva 2xK2S v norme a mohla jazdiť? Aj keď určite by sa dala vybaviť aj teraz výnimka. Jeden meter by im nemohol vadiť ak teda 2xK2 je 41 metrov.
Reply on: Janči #36994:
Prečo je to na ČM také zlé? Lebo je to najdrahšie zo všetkých možných riešení a úplne zbytočné. Neviem ako Ty, ale ja v tej Prahe žijem a Papyr tiež.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.