Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Janči #37009:

Mozem sa spytat, odkial mas tie tvoje rozsiahle znalosti dynamiky kolajovych vozidiel, najma mestskych poulicnych drah?
Reply on: Janči #37001:

Zisti si napr. aku sirku skrine ma TEZ a potom pis. Pripadne Tuniske vlaky na tisicke...
Reply on: Ámos #36982:

Mas tolko kacic aby si ich daval do suprav? Navyse K2S nikdy neboli projektovane na mnohoclenne riadenie, nemaju ani zasuvky, na starych kachnach boli tieto odstranene.
Reply on: si #36980:

Tak minimalne tie 3 kV si vyhod z hlavy...
Reply on: COLOR #36975:

Preco? Mame tu kriticky nedostatok vozidiel aj penazi. Nemam principialne nic proti second hand vozidlam, ale ich cena musi byt primerana stavu. Aj ty, ked si budes kupovat auto, si asi kupis najprv ojazdene, alebo si taky prachaty, ze si rovno kupis nove za 350 000 Sk?
Reply on: Janči #36973:

Pises blbosti. Necituj vyhlasku, ked ani nevies co sa v nej vravi. Dlzka elektrickovho vozidla alebo supravy vratane spriahadiel je limitovanana na 40 metrov. A take 7-clankove Combino (ako priklad) ma 42 metrov a obsaditelnost radovo cez 400 cestujucich (v Bratislave aj daleko viac). Staci trosku upravit predpis, rozsirit sucasne Combino na 2,55 metra (take tusim vyrabaju aj niekde pre Japonsko) a ideme. Siemens ma v Bratislave strasne silny lobbing, ak tu nieco bude, tak najskor Combino. Aj ked viem ze vela ludi tie elektricky nema rad, ani ja ich neprezentujem ako idealne vozidlo, ale vsak Siemens a BA...
Reply on: Janči #36961:

K tym prepravnym kapacitam ti odporucam prestudovat su nejaku literaturu venujucu sa tejto problematike. Ak nemas, mozem poskytnut, pripadne vytiahnut z nej cisla...
Reply on: aNTI #36959:

Lebo na povrchu, v ulicnej sieti ti nikto nepovoli 25 kV. Maximum je 1000 V.
Len tak mimochodom k teme:

http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=1807127
Pri zrážke metra v Barcelone 52 zranených

?
Reply on: COLOR #37148:
Inak som si myslel ze to IGK je asi to,co si napisal (teda okrem toho w). ☺
Po slovensky pravdepodobne IAD,cize individualna automobilova doprava alebo iniciativa absolutnych depilof... ?
Reply on: Beus #36970:
Holy SUHLAS !
Reply on: El Sergio #37147:
Alebo este lepsie-posunut kolajnice od Florianskeho doprava a cez Racko bud pod zemou alebo normalne.Zas az take abnormalne zdrzanie tam nie je... ?
Auta by si mohli frcat aj z Vazovovej,aj na Racko aj kolo Florianskeho (ale len jednosmerne).
No a az taka blbost to nie je,lebo ako sa tam napoji trat z Vazovovej?Ci aj ta ma ist pod zem? ?
Reply on: El Sergio #37147:
No ked uz to pojde pod zemou tak je to jedno.. Teraz osm to napisal, asi si to este necital 🙂
IGK=Indiwidualny GumoKól=Osobny automobil.
Reply on: COLOR #37140:
Neviem aku by to malo sancu na uspech,ale co tak posunut kolajnice viac dolava (smer Racko) a zjednosmernit Radlinskeho?A potom (sci-fi) podjazdom popod myto...
Inak mozno blba otazka nevedomeho,ale co je to IGK? ?
Reply on: Vševedko #37142:
No jo, hmmm.. Zakopavat tramvaj na Radlinskeho mi prislo ako blbost, ale vacsia blbost je ak sa pri Danovaku zo zeme vynori, prehrkoce krizovatkou (ak tam nejaka bude), naberie ludi a pred Rackom zase sups pod zem. Takze OK.
Reply on: Ámos #37132:
Prečo všetci riešite dĺžkové (ne)možnosti súprav. Však napr. KE majú udelenú výnimku na prevádzku súprav 3xT3. Ak niekto v DPB dvihne zadok z koženého kresla, tak bez problémov takú výnimku tiež získa.
Reply on: Vševedko #37137:
Aby si sa overenia tej stavky dozil,ved kym postavia tie troleje po MOLECOVU ? a sprevadzkuju ten MINIduobus... ?
Ale vo vseobecnosti vieme,ako je to v tomto meste s prioritami (hlavne s tymi dopravnymi),takze si myslim,ze slecna/pani si este dlho pojazdi s tymi pomalymi(?) elektrickami a smradlavymi (SEM)TAM-BUSMI... ?
Nech ziju DD! ☺
Reply on: galiyosha #37135:
Samozrejme, že to druhé nie.
Reply on: COLOR #37140:
To by samozrejme išlo tiež pod zem - Račko je v úrovni Centrálneho Trhového Trnavského Mýta Františka Zupku - ale dalo by sa to vyriešiť aj tak, že z Radlinského by sa IGK vykopali úplne a Račko by sme nejako prežili:-P.
Reply on: Ámos #37132:
No, 2*K2 je 44 metrov a keby sme kuplovačky schovali, tak by sme ich nemohli skuplovať:-D.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement