Reply on: yale #36976:
hehe, no to su prave veci za ktore by ma ludia ako napriklad beus alebo fobust najradsej asi zniesli zo sveta, ale moja predstava tej trate do petrzalky (a nasledne prebudovanie celeho systemu) je naozaj taka, ze plna zabezpecovacka, automaticke stavanie vlakovych ciest, mimourovnove krizovania vsade kde sa len da, rozchod 1435 mm, sirka voznovej skrine min 2.8 metra... (a trakcne napatie 3 kV, ale to je z toho asi najmenej realne )
Janči
Ak si napriek tomu taký optimista, že by sa mala zmenit vyhláška, tak si neviem predstavit že by jazdili 50-60m dlhé súpravy po meste ? ? ? A ak si taký optimista, že ked sa urobi rýchlodráha z Petržalky, že v dakom časovom horizonte pojde elina v meste pod zem, tak to si potom dost naivný, Narozdiel od metra, ktoré ak by sa začalo stavať nikto z papalášov by nemohol mať rečičiky, lebo to metro by pod zemou muselo určite ísť, takto sa spraví elina z Petržalky, prejde cez most a skysne v mimoriadne prepchatých uliciach a to nehovorím aké problémi sposobia tie dlhe súpravy (ak dake bude, ak neskonštatujú že niesu vhodne do takych prepchatých ulíc a neskončíme vítazoslávne u dvojičiek T6A5) ? ? ?
Ak sa raz urobi ta elina už nikdy sa nenajde vola na 2.fázu aby na Šafku išla pod zem a bude tak isto problémová v zápchach. NAOPAK ak by sa začalo budovať metro muselo by isť nutne pod zemou a určite by sa skor rozširovalo už len z dôvodu fuknčnost (nikto by nemal zaujem o 2 stanice a 2km metra) určite by vačší tlak, ked sa to uz začalo budovat nech sa pokračuje. Ale čo ta elina, ostalo by to asi tak ako dnesné trate, nikdy nebude vola ich dat v centre pod zem ale metro, tam by nebolo inej cesty. A navyše ja nehovorím že mimo centra by nemohlo byt metro segregovane na povrchu ako napr. v Prahe Rajská zahrada-Černý most ? ? ? ? ? ? ?