Reply on: Ámos #36586:
Ale to vies, do Bratislavy sa nova Karosa NEMOZE kupit, lebo je to zvratena konstrukcia, po par kilometroch tomu uz praskaju ramy (ktore to vlastne vobec nema), cele to dojde hrdzave uz z tovarne... A vobec, co sa Ti nepaci na tom, ze sa v 21. storoci este stale mozes vozit historickymi Ikarusmi 280, v ktorych v zime nie je ani smrad, kedze vzduch sa priebezne obmiena dierami v dverach (pokial sa neobmiena aj smradom z vyfuku vstupujuvsim do priestoru pasazierskeho cez diery v mechu) a ze v B741 sa podnik ucelnym premastovanim pokozky hlav substratu vezuceho sa v priestore klbu zabranuje tvorbe lupin, a tym aj znecistovaniu priestoru nimi, a teda sa vlastne setri na cisteni interieru vozidiel? 
Na druhej strane som rad, ze Bratislava zostava jednym z mala miest, ktore Karosa svojim lobbingom este nezlomila a je teda ista sanca, ze sa nam tu budu prehanat onakvejsie smradobusy a dratolezy nez su Citybus a 24Tr/25Tr (hoci aj to je lepsie nez nic). Vobec, politika Karosy je tiez ukazkova a mestam, ktore od nej kupuju len VP busy, to vraj cenovo vzdy pekne osladi... ?
Ámos
No som si istý, že sa to dá racionalizovať tak, aby pri kompletnom CNG vozidlovom parku ťa vyšiel CNG prevádzka lacnejšie. A ak by štát, EÚ vyrovnal rozdiel medzi naftovým a CNG vozidlom, tak nie je o čom. Stačilo by, že na CNG vozidlo nemusíš zaplatiť DPH, mám pocit, že to by sa dalo politicky vybaviť. V každom prípade, ak ťa to výde 1:1 tak sa to skrz ekológiu oplatí.
Lebo nielen plničku plynu treba urdžiavať. Aj plničku nafty treba postaviť a udržiavať.
A ak by si mal odoberať len plyn a skvapalňoval by si si ho sám, tak ceny sa budú zvyšovať v najbližších rokoch nasledovne: http://www.orangeportal.sk/dnes/news/article.dwp?level1=72463&level2=72467&article=848076