Amos: k tým plynobusom. Daj už pokoj s akožegenerálkami. Keby sa nakúpili hotové plynáky, bolo by to v konečnom dôsledku o tretinu lacnejšie ako tieto nepodarky, ktoré viac jazdia za tatrou na tyči do dielne, než vlastnou silou po linke. Plynový motor je geniálna vec, CNG ako palivo taktiež, len v DPB zas ktosi čosi nedotiahol až do konca, snáď vo viere, že nejak bolo alebo bude. Ak ma memory neklame, aj Ikarus 435 a 415 bol v CNG verzii. To sa este vtedy nevedelo, že budeme chcieť byť ekologickí? Vedelo a
galiyosha
V clanku http://www.hnonline.sk/1-10023650-15014610-k0D000_detail-0d datovanom 6. 10. 2004 sa pise, ze "Medzi najvýznamnejšie investície podniku v tomto roku patrí modernizácia a prestavbu autobusov na pohon stlačeným zemným plynom (CNG), na ktorú spoločnosť vyčlenila 103 mil. Sk. Prestavba, ktorú DPB vykonáva vo vlastných dielňach, predĺži životnosť autobusov a kvalitu prevádzky bez opráv, zároveň zníži náklady na pohonné hmoty." O "kvalite prevadzky bez oprav" pomlcim, ako je to vsak s tym vykonavanim vo vlastnych dielnach? To znamena, ze autobus dojduvsi po generalnej oprave zo Zlineru alebo generalnej "oprave" zo Starka je nasledne splynofikovany priamo v DPB?