Amos: k tým plynobusom. Daj už pokoj s akožegenerálkami. Keby sa nakúpili hotové plynáky, bolo by to v konečnom dôsledku o tretinu lacnejšie ako tieto nepodarky, ktoré viac jazdia za tatrou na tyči do dielne, než vlastnou silou po linke. Plynový motor je geniálna vec, CNG ako palivo taktiež, len v DPB zas ktosi čosi nedotiahol až do konca, snáď vo viere, že nejak bolo alebo bude. Ak ma memory neklame, aj Ikarus 435 a 415 bol v CNG verzii. To sa este vtedy nevedelo, že budeme chcieť byť ekologickí? Vedelo a
galiyosha
Je mi jasne, ze jednym nizkopodlazakom neodveziem tolko ludi, co dvomi alebo tromi vrakmi. Ale obnova vozidiel musi aj tak prist. A plynofikacia len zbytocne odcerpava financie na nove vozidla. Vzhladom na zivotnost tych plynofikovanych vrakov silne pochybujem, ze sa tie peniaze budu mat kedy vratit...
Ak sa kompetentym tieto cisla zdaju skreslene, ziadam ich o zapojenie sa do diskusie, kedze nepochybujem, ze minimalne cast z nich toto diskusne forum cita.