Amos: k tým plynobusom. Daj už pokoj s akožegenerálkami. Keby sa nakúpili hotové plynáky, bolo by to v konečnom dôsledku o tretinu lacnejšie ako tieto nepodarky, ktoré viac jazdia za tatrou na tyči do dielne, než vlastnou silou po linke. Plynový motor je geniálna vec, CNG ako palivo taktiež, len v DPB zas ktosi čosi nedotiahol až do konca, snáď vo viere, že nejak bolo alebo bude. Ak ma memory neklame, aj Ikarus 435 a 415 bol v CNG verzii. To sa este vtedy nevedelo, že budeme chcieť byť ekologickí? Vedelo a
galiyosha
Pise sa tam o predpokladanych financnych prostriedkoch 230 milionov Sk bez DPH. Nenasiel som ani pocet vozidiel, ani mi nie je jasne, ci sa jedna len o plynofikaciu, alebo aj o GO. Podla bodu III.2.1.3 vsak asi pojde aj o GO. Kazdopadne predpokladane trvanie je do 12/2009 -- to znamena, ze v Bratislave sa budeme v B741 vozit este v roku 2015(!). Toto je chore...
Celkom sila je aj to, ze podmienky je si mozne prevziat 1. 12. 2004 a lehota na dorucenie ponuk je 7. 12. 2004. Chutna je aj nutnost preukazat "potvrdenie od Slovenského plynárenského priemyslu a. s. Bratislava, že uchádzač je aliančným partnerom Slovenskej plynárenskej spoločnosti v oblasti prestavby autobusu KAROSA B 741 na pohon CNG", ako keby SPP malo na plynofikaciu monopol.