Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Andy #31204:
? ftipné ?
Reply on: d44 #31173:
Viete trate treba opravovať a keď sa opraví ta v Dúbravke aj cestovanie do mesta bude rýchlejšie. Treba tie dva mesiace vydržať.

Re #31175 aNTI: Tak áno, stále sú to malé čísla. 900 tisíc povedzme si na rovinu nie je nič moc. Ále stále mohla mať Ba len 25% nárast a namiesto 900tis. (možno prvý melón) by prepravila 600tis. Uvidíme ako to dopadne, ale nemyslím si, že Bratislava bude budúci rok pokračovať takým istým rýchlym tempom. Možno sa späť vráti na 25%. Všetko zrejme závisí od toho, kto letisko sprivatizuje.

Re #31170 m@rtin: Myslím si, že práve blízkosť Viedne za to môže. Totižto v hlavnom meste nebola potreba mať vlastné aerolinky. Až Močiar prišiel s nacionalistickou predstavou. A bolo mu jedno či a ako fungujú. Hlavné bolo, že sa môže chváliť, že aj národné aerolinky zaviedol s prvou linkou tuším do Moskvy. Ale s tým sa už tuším nechválil. Ale to je len môj dojem, v letectve sa nevyznám len to, že letisko rástlo o 166% človeka poteší.

Čo som si dnes všimol, že kríženie koľajníc pri zbiehavej výhybke zo smerov Krížna a Račko je prasknutý. Teda neviem ako je to nebezpečné, ale podľa môjho skromného úsudku by sa to malo spraviť čím skôr.
Ak som použil nesprávnu terminológiu prosím prepáčte.
Reply on: S499.1023 #31209:
Neskratila, u nas su fixne chronometraze 🙂
Papyr:No veď tak som to myslel,nie že by ho mali strhnúť úmyselne.Aj keď jazda mimo dráty by výrazne skrátila jazdné časy už teraz:).
Reply on: S499.1023 #31207:
Preco by sa Sirpo malo strhavat? Tato najmenej zatazena trolejbusova trat na Slovensku (mozno v byv. CS) sa jednoducho nebude dalej opravovat. Az ked sa tam nieco pokazi (spadne strom alebo stlp TV), tak az vtedy sa zrusi trolejbus 🙂
Papyr:Veru.Aj na Surdok bude konečne môcť trolejbus zachádzať,aj Širpo sa bude môcť bez následkov strhať a bude sa tam dať aj v smere od Ľubotíc zachádzať...Ani nebudú mať magistrátnici problém,či na Delňu trať stavať-každý desiaty trombelus stiahne na Šváboch klacky a zájde na Delňu.Aj do Ruskej Novej Vsi pôjde trolejbus...
Interval na novej 58 je 30 minút, ale myslím, že to bohate stačí. Dnes tam jazdí nejaká Karosa.
Dnes som videl tú novú výhybku na Rožňavskej trošku dôkladnejšie a ako pozerám, oni to robili 5 minút pred fajrontom alebo čo? Mali by tam poslať W s nejakým trolejbusom, nech im to tam v 60 km/h celé rozdrbe. 🙂 Ale je možné, že by nebolo poznať rozdiel.
Reply on: mickey #31199:
6619 zachvíľu bude poznať pol Bratislavy.. Možno by bolo treba napísať list na prevádzku trolejbusov, nech to opravia... A keď nepomôže, tak list primátorovi 🙂
Reply on: fobust #31202:
asi tak
Reply on: BM #31200:

Tak potom linky 2 a 8.
Reply on: Papyr #31196:
To je fakt. Ja som zíral jak na Vizir, keď som minulý rok nastúpil do jednej zlínskej 15 TrM - ani ktovieako rýchlo nešla, ale ten kĺb - to bola hrôza ?
Reply on: fobust #31180:
Pockaj "Ing". Trabantik chce este zaciatkom vyluku Racianskeho myta
Reply on: Andy #31195:
ako si vedel, ze mam na mysli hlavne 6619? 🙂 Tu ked vidim prichadzat, skontrolujem cestak, ci sa mi neoplati pockat na dalsi spoj tym smerom.
Reply on: S499.1023 #31197:
No ale zas na to, aku karoseriu si vybrali, je vysledok prekvapujuco dobry. Uz vidim 24 Tr na presovskej linke 13 - v Luboticiach na diesel, v zbytku trasy na elektriku 🙂
Reply on: Papyr #31196:
Čo je dôkazom toho, že 14/15Tr je zvrátená konštrukcia a likvidácia Ostrova bol v princípe správny krok - akurát si na nový trolejbus nevybrali tú najlepšiu autobusovú karosériu...
Reply on: mickey #31193:
Lenze 15 Tr rincia aj v inych mestach, az na par vynimiek rincali skoro vsade. Najhorsie co som zazil, boli 15 TrM v Plzni, vcelku nove vozy, ale hluk ze sa v tom ani rozpravat poriadne nedalo. To nie je specifikum Bratislavy, o vozy 15 Tr sa jednoducho treba intenzivne starat - a kde to robia menej intenzivne, tam vsade 15 Tr rincia.
Reply on: mickey #31193:
No to áno, to robí najmä prvá séria 15TrM, hlavne 6619. 🙂 Ale zase v takom Ikaruse 280 drnči všetko komplet aj keď stojí na zastávke. 🙂
Mimochodom, dnes sa mi snívalo, že som stál pri Auparku a nejaká Karosa B741 na linke 198 ( neviem, čo tam robila 🙂 ) sa v zákrute prevrátila a kotúľala sa ešte dobrých pár desiatok metrov... 🙂 Naštastie som sa zobudil ešte pred tým, než som videl obete. 🙂 A počas tej nehody som ešte nadával na DPB, že v akom stave majú autobusy. :-)))) Potom keď som po prebudení znovu zaspal, tak som pre zmenu navštívil Toronto, kde premávali 15TrSF zo San Francisca so slovenskými nápismi. 🙂
Asi by som mal prestať čítať pre spaním stránky o MHD... 🙂
Reply on: Andy #31191:
ani tie trolejbusy nie su ziadna slava. vacsina 15Tr pri vyssich rychlostiach v klbe a za klbom vibruje a rachoti a drnci. je to sice masaz za lacny peniaz, ale nie kazdy ma o nu zaujem 😉

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.