Reply on: d44 #31173:
Viete trate treba opravovať a keď sa opraví ta v Dúbravke aj cestovanie do mesta bude rýchlejšie. Treba tie dva mesiace vydržať.Re #31175 aNTI: Tak áno, stále sú to malé čísla. 900 tisíc povedzme si na rovinu nie je nič moc. Ále stále mohla mať Ba len 25% nárast a namiesto 900tis. (možno prvý melón) by prepravila 600tis. Uvidíme ako to dopadne, ale nemyslím si, že Bratislava bude budúci rok pokračovať takým istým rýchlym tempom. Možno sa späť vráti na 25%. Všetko zrejme závisí od toho, kto letisko sprivatizuje.
Re #31170 m@rtin: Myslím si, že práve blízkosť Viedne za to môže. Totižto v hlavnom meste nebola potreba mať vlastné aerolinky. Až Močiar prišiel s nacionalistickou predstavou. A bolo mu jedno či a ako fungujú. Hlavné bolo, že sa môže chváliť, že aj národné aerolinky zaviedol s prvou linkou tuším do Moskvy. Ale s tým sa už tuším nechválil. Ale to je len môj dojem, v letectve sa nevyznám len to, že letisko rástlo o 166% človeka poteší.
Čo som si dnes všimol, že kríženie koľajníc pri zbiehavej výhybke zo smerov Krížna a Račko je prasknutý. Teda neviem ako je to nebezpečné, ale podľa môjho skromného úsudku by sa to malo spraviť čím skôr.
Ak som použil nesprávnu terminológiu prosím prepáčte.
J