snad od stvrtku to bude lepsie - uz nepojdu skolaci. To len v DPB si ako vzdy "neuvedomili" ze este nie su prazdniny a teda ze nemaju co spoje chodit podla prazdninoveho intervalu. Btw tiez som si vcera aj dnes vyskusal nastup na Ursinyho ?
Tiez som presvedceny ze ten prazdninovy cestak nepokryva prepravne naroky. Vozy sa iby zbytocne nicia, dlho stoja na zastavkach v dosledku coho maju meskania aj 5 minut. Ako dnes ked som rano isiel. Este k tomu je leto, vo vozoch smrad a horko. Naozaj by mali zahustit interval alebo aspon v spicke vypravovat linku 7, aby to ciastocne odlahcila. Za toto platim cestovne?! Vcera a dnes mi to uplne stacilo. Co je to za kulturu cestovania?! ? ? ?
DPB kolosalne nezvlada situaciu na Racianskej radiale. Eliny chodia precpane , ze sa tam ani vlas nezmesti. A ze vraj znizene naroky na prepravu. Mam 100 chuti zobrat digital a nafotit tie nacpane eliny a kazdy den to 1000x posielat mailom na DPB a magistrat nech si uvedomia co robia ? ? ?
Ja neviem ako sa to volá, ale je to to miesto, kde sa spája pravá kolaj z krížnej a od račka do jednej.
A ako je možné že tu to praská a v iných mestách nie?
Ak myslis tu srdovku, tak tu som si vsimol aj ja, je pekne vykusnuta, ale na nase pomery jej nic nie je. Ale je to hanba ze relativne nova vyhybka takto vyzera po dvoch rokoch, ci kolko tam uz je.
Viete trate treba opravovať a keď sa opraví ta v Dúbravke aj cestovanie do mesta bude rýchlejšie. Treba tie dva mesiace vydržať.
Re #31175 aNTI: Tak áno, stále sú to malé čísla. 900 tisíc povedzme si na rovinu nie je nič moc. Ále stále mohla mať Ba len 25% nárast a namiesto 900tis. (možno prvý melón) by prepravila 600tis. Uvidíme ako to dopadne, ale nemyslím si, že Bratislava bude budúci rok pokračovať takým istým rýchlym tempom. Možno sa späť vráti na 25%. Všetko zrejme závisí od toho, kto letisko sprivatizuje.
Re #31170 m@rtin: Myslím si, že práve blízkosť Viedne za to môže. Totižto v hlavnom meste nebola potreba mať vlastné aerolinky. Až Močiar prišiel s nacionalistickou predstavou. A bolo mu jedno či a ako fungujú. Hlavné bolo, že sa môže chváliť, že aj národné aerolinky zaviedol s prvou linkou tuším do Moskvy. Ale s tým sa už tuším nechválil. Ale to je len môj dojem, v letectve sa nevyznám len to, že letisko rástlo o 166% človeka poteší.
Čo som si dnes všimol, že kríženie koľajníc pri zbiehavej výhybke zo smerov Krížna a Račko je prasknutý. Teda neviem ako je to nebezpečné, ale podľa môjho skromného úsudku by sa to malo spraviť čím skôr.
Ak som použil nesprávnu terminológiu prosím prepáčte.
Preco by sa Sirpo malo strhavat? Tato najmenej zatazena trolejbusova trat na Slovensku (mozno v byv. CS) sa jednoducho nebude dalej opravovat. Az ked sa tam nieco pokazi (spadne strom alebo stlp TV), tak az vtedy sa zrusi trolejbus
Papyr:Veru.Aj na Surdok bude konečne môcť trolejbus zachádzať,aj Širpo sa bude môcť bez následkov strhať a bude sa tam dať aj v smere od Ľubotíc zachádzať...Ani nebudú mať magistrátnici problém,či na Delňu trať stavať-každý desiaty trombelus stiahne na Šváboch klacky a zájde na Delňu.Aj do Ruskej Novej Vsi pôjde trolejbus...
Dnes som videl tú novú výhybku na Rožňavskej trošku dôkladnejšie a ako pozerám, oni to robili 5 minút pred fajrontom alebo čo? Mali by tam poslať W s nejakým trolejbusom, nech im to tam v 60 km/h celé rozdrbe. Ale je možné, že by nebolo poznať rozdiel.
6619 zachvíľu bude poznať pol Bratislavy.. Možno by bolo treba napísať list na prevádzku trolejbusov, nech to opravia... A keď nepomôže, tak list primátorovi
Andy