Teba urcite nie Cislo prispevku je prispevok od J a ni tr3mpa
J: No veru ti neviem povedat ci sa tocili, ale velmi pravdepodobne nie, pretoze ND isla az do Race - pravdepodobne uviazlo prilis vela vozov alebo ja neviem...
J: Uz som si to PDFko stiahol, ale nemam cas na to teraz.
Jasné, pochopil som. To že sa výstavba nedotkne priamo múzea je celkom pochopiteľné. Nech sa hovorí čokoľvek, ani v dnešnej dobe sa pamiatky nebúrajú len tak a najmä nie na takom mieste
Čo sa týka samotného zámeru, ak sa schváli v tejto podobe, je po sne niektorých tu diskutujúcich, teda po trati cez Kramáre. Pripomienkovať sa to dá však len veľmi ťažko, pretože nič také nie je zakotvené v územnom pláne.
Nie, lebo popri celej budove bude chodník asi o šírke ako je na palisádoch, čiže sa tam zmestí dokonca viac busov a ľudia budú mať kam vystúpiť. Nie ako teraz keď sú dva busy a ten druhý zastaví 3. a 4. dverami priamo pred oknami podchodu a tak vystupujú na cestu, lebo chodník tam nie je.
Ešte by som sa chcel spýtať tých čo boli pri havárke 7115, či sa točili vozy z Komisárok cez vozovňu alebo čakali v šórach. Lebo inak by nebolo treba ND. Teda bolo ale iba v úseku Vazovova - vozovňa a tam by už nastúpili do elín.
Jenki: Dik. Takže ak porovnáme KTčko s Vektrou tak cena stúpla o 5500%? Pri prepočte na SKK. Dosť teda.
Z akého dôvodu by boli prestávky kratšie? Minimálne prestávky (prestávka na odpočinok a jedenie, bezpečnostná prestávka) definuje zákon a dopravca ich nemôže skracovať.
Re #29857 Mike: Ak by sme opomenuli autobusové spojenie Hodžovo nám. - Patrónka - Dúbravka (ktoré podľa môjho názoru nebude môcť zaniknúť), je to ešte argument o maximálne jednom prestupe. Ak pôjde do Dúbravky elina z Obchodnej a nie z Kamenného nám., bude to mať za následok, že v rámci siete nosného systému budeš mať vzťah (menovite Petržalka - Dúbravka), ktorý bude nutné realizovať dvoma prestupmi alebo nelogicky dlhšou trasou (Petržalka - Obchodná - Dúbravka).
Re #29859 BM: Počítať vozkm je ťažké zvlášť ak uvážiš, k akým radikálnym zmenám dôjde v linkovom vedení autobusov, najmä v Petržalke. Na autobusoch bude toľko úspory, že s nárastom električkových vozkm je reálne počítať.
Re #29865 lubos (!): V prípade výpadku radiály predsa operatívne linku môžeš skrátiť. Končiť linky polookruhmi v centre nepovažujem za šťastné s ohľadom na prehľadnosť systému pre cestujúcich.
Re #29872 lubos (!): Trochu optimizmu! Nemôžeš predsa investovať milióny do tratí a potom robiť "blbuvzdorné" linkové vedenie pre dispečerov. Ak nezvládne riadenie, bude vymenený.
Výstavba sa dopravy dotkne a to poriadne, aj vrátane niekoľkomesačnej výluky električiek. Bol som dnes vo Front Office na Magistráte a pofotil som niektoré časti zámeru: http://tr3mp.host.sk/teraz/stanica/
am no podla skusenosti, by som povedal, ze kym tam nepride pozriet dispecer co sa deje tak vyhlasovat odklon nebudu.. no proste je to vsetko o organizacii dopravy a to my tu nevyriesime
hej hej boli tie suciastky take kadejake, s jednym tyristorom to islo a z druhym ani za bo** 8)) no, ale vidis vtedy sa to vsetko este takto dalo a nikoho nezaujimalo ze ma kazdy doma zvaracku z tych diod a podobne..
Hej ale ja na to pozeram tak ako pozerali na mna z magistratu. V tom co si napisal s tebou plne suhlasim. Ja som reagoval ako by reagovali ludia na DPB.
jo jo, a silové součástky z ČKD Polovodiče se při oživování fasovaly na váhu, a stejně to furt nejelo, hořelo a střílelo, proražené diody a mrtvé tyristory se ze zkušebny odnášely v kyblíčku... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Re #29857 Mike: Ak by sme opomenuli autobusové spojenie Hodžovo nám. - Patrónka - Dúbravka (ktoré podľa môjho názoru nebude môcť zaniknúť), je to ešte argument o maximálne jednom prestupe. Ak pôjde do Dúbravky elina z Obchodnej a nie z Kamenného nám., bude to mať za následok, že v rámci siete nosného systému budeš mať vzťah (menovite Petržalka - Dúbravka), ktorý bude nutné realizovať dvoma prestupmi alebo nelogicky dlhšou trasou (Petržalka - Obchodná - Dúbravka).
Re #29859 BM: Počítať vozkm je ťažké zvlášť ak uvážiš, k akým radikálnym zmenám dôjde v linkovom vedení autobusov, najmä v Petržalke. Na autobusoch bude toľko úspory, že s nárastom električkových vozkm je reálne počítať.
Re #29865 lubos (!): V prípade výpadku radiály predsa operatívne linku môžeš skrátiť. Končiť linky polookruhmi v centre nepovažujem za šťastné s ohľadom na prehľadnosť systému pre cestujúcich.
Re #29872 lubos (!): Trochu optimizmu! Nemôžeš predsa investovať milióny do tratí a potom robiť "blbuvzdorné" linkové vedenie pre dispečerov. Ak nezvládne riadenie, bude vymenený.