Z akého dôvodu by boli prestávky kratšie? Minimálne prestávky (prestávka na odpočinok a jedenie, bezpečnostná prestávka) definuje zákon a dopravca ich nemôže skracovať.
Re #29857 Mike: Ak by sme opomenuli autobusové spojenie Hodžovo nám. - Patrónka - Dúbravka (ktoré podľa môjho názoru nebude môcť zaniknúť), je to ešte argument o maximálne jednom prestupe. Ak pôjde do Dúbravky elina z Obchodnej a nie z Kamenného nám., bude to mať za následok, že v rámci siete nosného systému budeš mať vzťah (menovite Petržalka - Dúbravka), ktorý bude nutné realizovať dvoma prestupmi alebo nelogicky dlhšou trasou (Petržalka - Obchodná - Dúbravka).
Re #29859 BM: Počítať vozkm je ťažké zvlášť ak uvážiš, k akým radikálnym zmenám dôjde v linkovom vedení autobusov, najmä v Petržalke. Na autobusoch bude toľko úspory, že s nárastom električkových vozkm je reálne počítať.
Re #29865 lubos (!): V prípade výpadku radiály predsa operatívne linku môžeš skrátiť. Končiť linky polookruhmi v centre nepovažujem za šťastné s ohľadom na prehľadnosť systému pre cestujúcich.
Re #29872 lubos (!): Trochu optimizmu! Nemôžeš predsa investovať milióny do tratí a potom robiť "blbuvzdorné" linkové vedenie pre dispečerov. Ak nezvládne riadenie, bude vymenený.
Výstavba sa dopravy dotkne a to poriadne, aj vrátane niekoľkomesačnej výluky električiek. Bol som dnes vo Front Office na Magistráte a pofotil som niektoré časti zámeru: http://tr3mp.host.sk/teraz/stanica/
am no podla skusenosti, by som povedal, ze kym tam nepride pozriet dispecer co sa deje tak vyhlasovat odklon nebudu.. no proste je to vsetko o organizacii dopravy a to my tu nevyriesime
hej hej boli tie suciastky take kadejake, s jednym tyristorom to islo a z druhym ani za bo** 8)) no, ale vidis vtedy sa to vsetko este takto dalo a nikoho nezaujimalo ze ma kazdy doma zvaracku z tych diod a podobne..
Hej ale ja na to pozeram tak ako pozerali na mna z magistratu. V tom co si napisal s tebou plne suhlasim. Ja som reagoval ako by reagovali ludia na DPB.
jo jo, a silové součástky z ČKD Polovodiče se při oživování fasovaly na váhu, a stejně to furt nejelo, hořelo a střílelo, proražené diody a mrtvé tyristory se ze zkušebny odnášely v kyblíčku... ?
n: No vodič aj tak musí čakať na príkaz, nemôže si myslím svojvoľne urobiť odklon, kde sa mu zapáči. Hádam nie je problém, aby dispečing ihneď po ohlásení mimoriadnej udalosti a cez vysielačky ohlásil odklon. Aj keď ho možno nezachytia všetci, v priebehu pol hodiny sa tam určite 10 vlakov nenazbiera a potom to už riadia dispečeri v teréne.
celkom spoko teoria, ma vsak drobne nedostatky "...do vysielačky, čo by už mali zachytiť a spozornieť všetci vodiči, ktorí tým smerom idú...", simplexna prevadzka na kanale je pri volani z vozidla mozna len medzi vozidlom a dispecingom t.j. pocut to bude dispecer a nie vozy ktore idu tym smerom.
Neviem presne ako je to na E ale na A kopec vozov RDST nema, alebo je nefunkcna, resp. polofunkcna, takze vseobecne hlasenie z dispecingu sa k vodicovi zvycajne dostane az na konecnej ked sa niekoho spyta co to v tej vysielacke pipalo.. 8))
Re #29858 tr3mp: Re #29865 lubos (!): no s tymto od mikeho>
1: Hlavná Stnica - Obchodná - Ľ. Štúra. Obsluhovaná sólami z Juráku (10ks + striedači) Po tom, ako mi Juráci sóla zrušili, by som tam dal kachny (asi 6KS+ 2xT z Juráku 4KS)
2: Ružinov - Trnavské mýto - Nejaký okruh v meste, asi Vazovova, Obchodná, tunel, Šafko, Špitálska, Trnko, Ružinov
asi 20KS kachny
4: dnešná L4 dupláky asi 28 - 30ks 2xT3 z Juráku
5: dnešná L5 dupláky 2xT z Krasňan 31 ks (maximálny možný počet )+ 7KS 2xT z Juráku
sa mi zda pekne, len ako pisal tr3mp skutocne nema zmysel spajat ruzinov s petrzalkou, podla mna ma skorej zmysel spajat vajnorsku po zst nove mesto, kedze je tam polus a kopa prevadzok vyrobneho a skladoveho typu.
ako pisal lubos ta 5 a potom aj ta predlzena 4 do petrzky by mohli byt iba po kratsie konecne, pricom nechat 12 a 11 a do petrzky tiez jednu tociacu sa v centre!
kolik stál Ik280 nevím. Poslední T3SUCS stály kolem 350.000Kčs, KT8 z roku 1989 stály 1.250.000Kčs. Staří tatrováci vzpomínají, že pro SSSR byl nějaký speciální vysoce výhodný ceník, například 1xT3 = 2,5xŽigul, prostě super kšeft made by RVHP ?
Trio nebo Astra na 1000mm by klidně byly, kdyby je nějaký 1000mm provoz chtěl. Vyhodit jen tak 8milKč za předváděcí 1000mm podvozky se nechce ani Škodovce, ani Inekonu.
re bm: prides si pre facku sam, alebo mam prist za tebou ja? ale to uz potom nebude facka, ale komplet bitka, aby som ti tie vzkm vybil z hlavy. vzkm moze byt ukazovatel pre udrzbu a mozno statistiku, ale urcite nie ukazovatel pre tvorbu grafikonu. tam je zaujimava kapacita a interval, dopyt a ponuka. som ochotny diskutovat o miesto.km, ale urcite nie o vzkm, pretoze prave planovanie grafikonov a vykonov siete je vrazdenim fungujucej verejnej dopravy, vid: dpb, zssk, mhd sad nr, zv a nespocetne dalsie prevadzky.
Ano, reakcna schopnost dispecerov, ale to uz zachadzas do takych veci ako manazment, postihovanie zamestnancov, dodrzovanie planov a ich vytvorenie, na co asi v dnesnej dobe podmienky nie su... ludi presmerovanim liniek bohuzial nezmenime... a ked si predstavim niektorych, co tam sedia.... a daju na vyber skratit L12 po Karlovu Ves ako nahradu za predlzeniu L4....
Inak mas samozrejme pravdu. K tym navrhom - pisal som tam vsetko co ma aktualne napadlo... ako vravim, vyriesene to mas skvele... V tom mojom povodnom navrhu este nebola trat do Petrzalky, pretoze vtedy sa este planovalo metro a sucasny primator este nebol v kresle...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Jenki
Trio nebo Astra na 1000mm by klidně byly, kdyby je nějaký 1000mm provoz chtěl. Vyhodit jen tak 8milKč za předváděcí 1000mm podvozky se nechce ani Škodovce, ani Inekonu.