Reply on: Papyr #28006:
to je neplatny argument, lebo toto iste sa ti moze stat na akomkolvek mieste, kde je centralny prestupovy bod. zavolam na hlavnu stanicu alebo na austobusku alebo na letisko a pol dna budes bez vlakov alebo bez autobusov alebo lietadiel. to je riziko centralneho prestupoveho uzla. podla mna ale pozitiva prevazuju... Re #28004 d3k0: tak som na to neprisiel ?
mimochodom, uspesne som doplodil svoju diplomovku na temu MARKETINGOVA KOMUNIKACIA PODNIKOV HROMADNEJ DOPRAVY OSOB. rad dam precitat a uvitam komentare, ktore mi k nej date v priebehu buduceho tyzdna. dajte mi vediet, ak by ste niekto mali zaujem... varovanie: kompletne to ma 4MB...
Vladimír
Na Tvojom návrhu sa mi nepáči pôvodná (i keď nedosiahnutá myšlienka), aby sa všetky linky stretali v jednom bode. Tento bod by sa tak stal príliš rizikovým.
Pokiaľ ide o samotné linky, nie všetky navrhnuté veci sa mi páčia. Nič sa netočí na Vinohradoch, a tak celá záťaž Račianskej ide až do Rače. Nie je lepšie mať dve preložené linky, pričom jedna pôjde len po Vinohrady a druhá až do Rače. Nezodpovedá to viac prepravným nárokom? (To sa seriózne pýtam). Aj keď som priateľom minimálneho počtu liniek, s tou jedinou linkou do Petržalky je to na mňa (po vašom povedané) "moc". Myslím, že to nie je správne riešenie.
Číslovanie nechaj tak, veď po elinách by zostala diera od 1 do 19 a to by divne vyzeralo.
Re #27977 galiyosha: Presne tak!
Re #27985 tr3mp: Som taký unavený, že nevládzem Tvoj návrh rozanalyzovať, ale páči sa mi malý počet liniek v ňom a budem sa ním zaoberať
Re #27999 hroch: Ak pôjde z jednej radiály jediná linka na druhú radiálu ako jediná linka, nemusíš sa báť, ž sa Ti to "zaseká". Ani s dvoma linkami na niektorých radiálach to nemusí byť až také problematické. Problém skôr vidím, ak by sa všetko točilo v meste. Substrát by mal v tom chaos, linka X by ho vyhodila na Ochodnej, ale nastupovať by bolo treba na Špitálskej, linka Y zase opačne a linka Z celkom inak. Trasy periféria - centrum - periféria zabezpečia lepšiu prehľadnosť linkového vedenia.