Myslím, že európsky rekord dosiahnu v Budapešti. Neviem, koľko meria dnes dvojica kĺbákov na l.4 a 6 ale majú tam prísť 11-dielne Combina, dlhé cca. 60 m.
I.
Čo je to dosť dlhé? KT4 má dĺžku aj so spriahadlami cca 19 m, takže taká súprava 2xKT4 má 38 m, súprava 2xT má 30 m a KT8 má 32 m. Nič extra.
Trojičky 3xT3 v KE mali dĺžku 45 m. Dlhšie súpravy sú v Nemecku, taká KTNF8+KT4 v Gere má 47 m.
Dnes som sa od pani Beňovskej dozvedel, že E. parlament schváli smernicu, podľa ktorej všetky diplomy, aj už vydané, sa budú v EU akceptovať. To len doplnok k tej nedávnej téme.
Beograd (tram): V současné době (pozn.: január 2002) zajišťují provoz v jugoslávské metropoli jen české vozy KT4YU. Jejich monopol naruší na jaře nákup čtyřiceti ojetých vozů ze švýcarské Basileje. Přes nedávný velký zájem o nové české vozy je to - jak se zdá - zatím nejsnazší cesta, jak rozšířit a obnovit vozový park.
Jiří Vobecký
To nie sú žiadne sranda súpravy, ale súprava dvoch klasických KT4. Nepremávajú však opačne otočené, ale normálne v súpravách 2xKT4 (detto ako 2xT6). Ak aj napriek tomu budeš tvrdiť, že si niečo také videl, tak to bola možno len nejaká výluka s dočasným otočením na "PX", avšak takto je fakticky použiteľné len vozidlo v smere jazdy.
napr. v Belehrade boli take sranda supravy, (ja som si ich nazval ze K5A4),
predstav si, Klbovu T6ku spriahnutu do supravy s taku istou T6kou akurat opacne otocenou:
J
http://citybus.cz/fotografie/gallery.php?akce=ukaz&media_id=2186