Aj ja myslím tie R "Bojnice". My sa v nákladke pohybujeme v trocha iných hmotnostných kategóriách a ER20 nám na neelektrifikovaných tratiach stačia. Lenže sa už nevyrábajú.
Vypadá to tak. Utorky sú vždy celkom masaker na cestách ráno a podvečer. No ráno sa zatiaľ ukázalo ako pohodový letný prázdninový pondelok.
Tento týždeň už postupne firmy končia. Niektorý to zabalili už v piatok 13.12. niektorý fungujú ešte do stredy 18.12. Takže gro dopravy sa teraz bude sústrediť iba okolo OCčiek.
Každoročne je impozantné a príznačné pre Bratislavu v tomto období, ako postupne klesá hustota premávky a postupne je v Bratislave menej áut. Tento efekt cépečkárskeho odlivu vždy rád pozorujem a som veľmi rád, že opäť nastal. Tu sa ukazuje, že MHD je skutočne rýchla a kvalitná, keďže sa nemusí boriť s toľkými autami. Vždy môžem v tomto období cestovať o jeden spoj neskôr, aby som dorazil v rovnakom čase ako so skorším spojom v zápche. Teším sa.
Ja myslím na tie R Bojnice...
Popravde ak bude potreba tak ZSSK spraví tender na štýl pre Rolling-Stock....
Prípadne bateriové pantery ale neviem aký by to malo dojazd či by to bolo pohode na úsek Leopoldov-Prievidza a späť
1) Na ten ľahučký osobák má "trakcie" až-až.
2) Ak "Dualvectronom" myslíš Vectron Dual Mode, tak ten samozrejme striedavinu má, akurát ZATIAĽ len 15 kV. Ale na toho ZSSK nebud mať. A na EuroDuala už vôbec.
Na Moldavu sú stále plánované bagety, na zopár vlakoch 861. Elektrina tam ale zrejme ešte spustená nebola, keďže posledná zmena TTP pre túto trať je z 1. 12. 2022 a elektrifikácia je tam uvedená len po Hanisku.
Potrebovali by sme zopár elektrických súprav veľkosti delfína (alebo možno by stačilo aj bagety) na menej vyťažené trate, aby tam nemuseli jazdiť motoráky. Lebo pantery sú na trate ako Michaľany - Trebišov asi kapacitne nadbytočné.
Mimochodom, viete niekto, čo po novom jazdí na trati Košice - Moldava nad Bodvou? Pokiaľ viem, elektrifikácia by už mala byť hotová.
Ma178rek
Ibažeby by to bol dualvectron ale keďže nie je na striedavinu zatiaľ tak smola... Ináč by to presne na takéto vlaky bola mašina ako lusk