Na Moldavu sú stále plánované bagety, na zopár vlakoch 861. Elektrina tam ale zrejme ešte spustená nebola, keďže posledná zmena TTP pre túto trať je z 1. 12. 2022 a elektrifikácia je tam uvedená len po Hanisku.
Potrebovali by sme zopár elektrických súprav veľkosti delfína (alebo možno by stačilo aj bagety) na menej vyťažené trate, aby tam nemuseli jazdiť motoráky. Lebo pantery sú na trate ako Michaľany - Trebišov asi kapacitne nadbytočné.
Mimochodom, viete niekto, čo po novom jazdí na trati Košice - Moldava nad Bodvou? Pokiaľ viem, elektrifikácia by už mala byť hotová.
Nechcem urážať autistov prirovnaním k zamestnancom DPB, ale koho preboha napadlo napísať oznam o výluke električiek do Petržalky formuláciou že linka 3 medzi zastávkami Centrum a Šafárikovo námestie premáva cez Jesenského a Námestie Ľudovíta Štúra?
Logika je možno v tom, že integrované sú iba spoje, ktoré zastavujú v Pezinku (pri vlakoch vychádzajúcich z Nového Mesta ide o Rexy BA-NR cez Leopoldov). Aj keď teda paradoxne R Bojnice sú po Trnavu aj napriek vynechaniu Pezinku o dve minúty pomalšie ako Rexy (klasický motorový rušeň na 100 km/h vs. jednotka 861 na 120 km/h (mohla by aj 140, ale nemá ETCS))
david11