Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #251536:
Ja myslím na tie R Bojnice...
Popravde ak bude potreba tak ZSSK spraví tender na štýl pre Rolling-Stock....
Prípadne bateriové pantery ale neviem aký by to malo dojazd či by to bolo pohode na úsek Leopoldov-Prievidza a späť
Reply on: S499.1023 #251536:
K bodu 2) - neprenajíma si ZSSK 193 za 70 000 € mesačne? 😃
Reply on: MatejBA #251534:
😃
Reply on: Ma178rek #251533:
1) Na ten ľahučký osobák má "trakcie" až-až.
2) Ak "Dualvectronom" myslíš Vectron Dual Mode, tak ten samozrejme striedavinu má, akurát ZATIAĽ len 15 kV. Ale na toho ZSSK nebud mať. A na EuroDuala už vôbec.
Reply on: S499.1023 #251527:
Moze sa kupit Hitachi 😃 https://www.youtube.com/watch?v=U04PqUefBmM
Reply on: S499.1023 #251527:
Stačilo by aj 120km/h lenže proste motorový rušeň nemá takú trakciu čo elektrika...

Ibažeby by to bol dualvectron ale keďže nie je na striedavinu zatiaľ tak smola... Ináč by to presne na takéto vlaky bola mašina ako lusk 🙂
Reply on: TomJ #251530:
Na Moldavu sú stále plánované bagety, na zopár vlakoch 861. Elektrina tam ale zrejme ešte spustená nebola, keďže posledná zmena TTP pre túto trať je z 1. 12. 2022 a elektrifikácia je tam uvedená len po Hanisku.
Reply on: david11 #251529:
Preprah nie je eko.
861 jazdiace len pod 25 kV na Os BB-ZV je ďaleko zmysluplnejšie nahradiť nejakou elektrikou, panterom...
Reply on: david11 #251529:
Potrebovali by sme zopár elektrických súprav veľkosti delfína (alebo možno by stačilo aj bagety) na menej vyťažené trate, aby tam nemuseli jazdiť motoráky. Lebo pantery sú na trate ako Michaľany - Trebišov asi kapacitne nadbytočné.
Mimochodom, viete niekto, čo po novom jazdí na trati Košice - Moldava nad Bodvou? Pokiaľ viem, elektrifikácia by už mala byť hotová.
Reply on: henko151 #251528:
Tak, ale jazdiť pod drátmi dízlom nie je moc eko teda. Podobne aj Delfín (večne nedotankovaný) smer Rajka.
Reply on: Ma178rek #251524:
Bojnice majú vozne na 120, takže ten preprah by podľa mňa veľa neušetril.
Reply on: Ma178rek #251524:
Aktuálne na trhu prakticky nič takého nie je.
Reply on: Ma178rek #251525:
Ak odmyslíme že tam nie je nikde uvedené že L3 nejazdí do Petržalky tak je to určite pochopiteľné dobre, len ten jeden detail ma ruší 😃
Reply on: 810zssk #251523:
Mne to teda nepríde zvláštne napísané práveže veľmi podrobne aby to pochopil aj menej chápavý človek ...
Reply on: 3pa3ck3 #251522:
No ZSSK by mala skúsiť obstarať nejaké nové motorové rušne
Lebo teda rýchlosť 100km/h je slabota a zase prepriahat v Leopoldove sa im nechce zjavne
Nechcem urážať autistov prirovnaním k zamestnancom DPB, ale koho preboha napadlo napísať oznam o výluke električiek do Petržalky formuláciou že linka 3 medzi zastávkami Centrum a Šafárikovo námestie premáva cez Jesenského a Námestie Ľudovíta Štúra?
Reply on: Ike #251520:
Logika je možno v tom, že integrované sú iba spoje, ktoré zastavujú v Pezinku (pri vlakoch vychádzajúcich z Nového Mesta ide o Rexy BA-NR cez Leopoldov). Aj keď teda paradoxne R Bojnice sú po Trnavu aj napriek vynechaniu Pezinku o dve minúty pomalšie ako Rexy 🙃 (klasický motorový rušeň na 100 km/h vs. jednotka 861 na 120 km/h (mohla by aj 140, ale nemá ETCS))
Intervalove CP su spat. Linka 33.
Reply on: Peon #251517:
Naozaj v tom nehľadaj žiadnu logiku. Je nejaký stav a hádam v budúcnosti bude logický stav.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.