Pajo: nocaky... za tie by som nenadaval DP, ale magistratu, totiz to co dnes premava ako nocaky su vlastne sluzobne vozy na odvoz pracovnikov DP. Magistrat si totiz pred par rokmi povedal, ze nocnu verejnu dopravu v BA netreba.
a vobec vsetky vozy ktore niekde stiahnu neznamena ze sa objavia niekde inde.. cele je to hra s cislami zvanymi vozokilometre, vlakokilometre a miestokilometre. Je to cele dost zlozite, ak ta to zaujima viacej, nad to niekedy sadnut a potom pripadne rypat do magistratu. (ako priklad efektivnosti cisiel uvediem ze ciselne je na elektrickovu linku vyhodnejsie nasadit voz typu K2, aj ked suprava 2xT6 ma vacsiu kapacitu a nizsiu spotrebu. akurat ze z pohladu vozokilometrov najazdi 2x viac, lebo su to 2 vozne !)
a vobec vsetky vozy ktore niekde stiahnu neznamena ze sa objavia niekde inde.. cele je to hra s cislami zvanymi vozokilometre, vlakokilometre a miestokilometre. Je to cele dost zlozite, ak ta to zaujima viacej, nad to niekedy sadnut a potom pripadne rypat do magistratu. (ako priklad efektivnosti cisiel uvediem ze ciselne je na elektrickovu linku vyhodnejsie nasadit voz typu K2, aj ked suprava 2xT6 ma vacsiu kapacitu a nizsiu spotrebu. akurat ze z pohladu vozokilometrov najazdi 2x viac, lebo su to 2 vozne !)
tulenique
Neviete ci sa vobec dajake zachovaly?
Z ktoreho roku priblizne pochadzaju prototypy Karosy B841 (mala nebodaj uz novsiu koncepciu ako rad 7xx?)
a co tak priblizny rok vyroby strojov 18Tr, 23Tr?
A vobec si neviem predstavit ako by fungovala elina K3, ved tam mi mala motory tiez len na dvoch podvozkoch (pod klbom predsa nie su), tak ako K2 prip. T3, neviem ci by to s bratislavskymi navalmi zvladala.
;-))