K tomu nastupovaniu prednymi dverami: Byval som este v Piestanoch, ked to zaviedli a sice strata casu nie je velka, ale na druhej strane som si vsimol, ze niektori ludia aj tak vodica okaslu (cize zisk je otazny) a navyse ludia stale nevedia pochopit, ze sa nastupuje len prednymi dverami, casto sa pohadaju s vodicom etc. Nevraviac o tom, ze ludia maju tendenciu zostavat pri dverach, kde nastupili a dochadza k situaciam, ked vsetci stojaci su pred prednou napravou (zatial co vzadu je polovica sedadiel volna) a neda sa nastupit (ano, to som zazil v SAD...). A co ked sa niekto zacne hadat s vodicom kvoli listku?
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
tulenique
Neviete ci sa vobec dajake zachovaly?
Z ktoreho roku priblizne pochadzaju prototypy Karosy B841 (mala nebodaj uz novsiu koncepciu ako rad 7xx?)
a co tak priblizny rok vyroby strojov 18Tr, 23Tr?
A vobec si neviem predstavit ako by fungovala elina K3, ved tam mi mala motory tiez len na dvoch podvozkoch (pod klbom predsa nie su), tak ako K2 prip. T3, neviem ci by to s bratislavskymi navalmi zvladala.
;-))