K tomu nastupovaniu prednymi dverami: Byval som este v Piestanoch, ked to zaviedli a sice strata casu nie je velka, ale na druhej strane som si vsimol, ze niektori ludia aj tak vodica okaslu (cize zisk je otazny) a navyse ludia stale nevedia pochopit, ze sa nastupuje len prednymi dverami, casto sa pohadaju s vodicom etc. Nevraviac o tom, ze ludia maju tendenciu zostavat pri dverach, kde nastupili a dochadza k situaciam, ked vsetci stojaci su pred prednou napravou (zatial co vzadu je polovica sedadiel volna) a neda sa nastupit (ano, to som zazil v SAD...). A co ked sa niekto zacne hadat s vodicom kvoli listku?
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
si
a vobec vsetky vozy ktore niekde stiahnu neznamena ze sa objavia niekde inde.. cele je to hra s cislami zvanymi vozokilometre, vlakokilometre a miestokilometre. Je to cele dost zlozite, ak ta to zaujima viacej, nad to niekedy sadnut a potom pripadne rypat do magistratu. (ako priklad efektivnosti cisiel uvediem ze ciselne je na elektrickovu linku vyhodnejsie nasadit voz typu K2, aj ked suprava 2xT6 ma vacsiu kapacitu a nizsiu spotrebu. akurat ze z pohladu vozokilometrov najazdi 2x viac, lebo su to 2 vozne !)