K tomu nastupovaniu prednymi dverami: Byval som este v Piestanoch, ked to zaviedli a sice strata casu nie je velka, ale na druhej strane som si vsimol, ze niektori ludia aj tak vodica okaslu (cize zisk je otazny) a navyse ludia stale nevedia pochopit, ze sa nastupuje len prednymi dverami, casto sa pohadaju s vodicom etc. Nevraviac o tom, ze ludia maju tendenciu zostavat pri dverach, kde nastupili a dochadza k situaciam, ked vsetci stojaci su pred prednou napravou (zatial co vzadu je polovica sedadiel volna) a neda sa nastupit (ano, to som zazil v SAD...). A co ked sa niekto zacne hadat s vodicom kvoli listku?
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
Cize moj nazor: I ked nevyhody tohoto systemu prehanate, nie je dovod to zaviest. Ale moznost kupit si listky u vodica (za zvysenu cenu) nie je zla, vsade kde som bol, to tak je a poctivy clovek sa nemusi hanbit za jazdu nacierno len preto, ze akurat (zasa) nejde automat.
Jano
1) zastavky na znamenie - myslim, ze sucasny stav s tymito zastavkami je uplne v poriadku, pretoze su to zastavky, kde nastupuje a vystupuje menej ludi ( malokedy viac ludi) aj ked niektorym zastavkam by sa to siklo ( ale je ich malo )
2) nastupovanie prednymi dverami - je to podla mna blbost a nie som za to uz pre rozumne argumentacie, ktore tu boli uz napisane. V Bratislave je to nerealizovatelne pre strukturu a cely system fungovania MHD. ( Nechcel som sa dotknut tymito slovami nositela tejto myslienky, ak mi to nevyslo ospravedlnujem sa - je to iba moj nazor ).
3) predaj cestovnych listkov u vodica - je to dobry napad, ved kazdemu sa moze stat, ze si nahodou doma zabudne doklady alebo elektricenku a ako naschval automat na listky na tej jeho zastavke blika cervenym svetielkom. Uz som bol svedkom, ze clovek, ktory sa snazil si kupit cestovny listok z automatu, nahlasil vodicovi, ze na zastavke je pokazeny automat, ale nerobi to kazdy. Takze tento zlepsovak schvaluijem.
dietatko, d3k0: Dakujem za to pripomenutie o 1400, akosi som to prehliadol; d3k0 - sorry.
Uz vcera sa v MHD stalo aj toto:
- 7805-06 vypdol predpoludnim cca. okolo 10. hod. na linke 1, na jedno kolo nahradil ho solo zalozne vozidlo 7833, potom sa vratil
- 7769 - 70 vypadol medzi 15. a 16. hod. na linke 12, docasne ho nahradil zalozny vozen 7715 a napokon 7809 - 10
- 7917 - 18; v case od 16:45 hod. do 17:30 hod. nepremavali z Dubravky do Race elektricky linky cislo 5, pravdepodobne pre poruchu 7917 - 18 na konecnej na obratisku Pri krizi. Tuto elektricku nahradilo zalozne vozidlo 7101, ale uz okolo 21. hod. sa 7917 - 18 vratil na svoju trasu. Prakticky vynechali "iba" dve 5 s odchodom o 17. a 17:15 hod z Dubravky. Tym druhym voznom bol 7915 - 16
- 7727 - 28 vynechal cast trate na linke 1, pravdepodobne sa nieco stalo vo vozni ( mozno mensia nehoda ) mozno technicka zalezitost. Usudzujem podla toho, ze okolo 20:30 hod. prisiel do Dubravky prazdny a o nedlho preslo aj vozidlo dopravny dispecing a policajne vozidlo dopravne nehody, ale presnu pricinu neviem. Potom sa vratil na svoju trat
- 7715 o 23:20 hod. prisiel do Dubravky ako zalozne vozidlo na predposlednej 1. Neviem presne koho nahradzal, ale je mozne ze to bol 7815 - 16 alebo 7819 - 20, ale naozaj neviem.
A este jedna porucha autobusu:
- 1121 vypadol na linke 27 pre poruchu o 21:55 hod. a odisiel do vozovne, neviem co to presne bolo, ale je mozne, ze to bolo kvoli nefungujucim zadnym svetlam. Na posledne kolo s odchodom o 22:33 hod. ho nahradilo zalozne vozidlo 1065
Nevie nahodou niekto z akej linky ide nocak na linku 504? Je to klbovy autobus 1... , dnes to bol 1309, vcera 1911. Dakujem.
P. S. Prepacte, nabuduce to bude urcite kratsie.