este k tym tlacitkam na zastavkach na znamenie... nad takym niecim som zu tiez spekuloval davnejsie, a jedine ako by sa to dalo relativne rozumne riesit by bolo jedno tlacitko, ktore by zastavilo najblizsi spoj. Aby to ale malo vyznam, musel by byt na kazdej zastavke informacny system, ktory by bol on line a hlasil by co najblizsie dojde (presnejsie nielen co najblizsie dojde, ale pre kazdu na danej zastavke stojacu linku prichod najblizsieho spoja, pripadne jeho meskanie). A vodic by nemusel vsimat ani neakych svetiel na zastavke, mohol by to dostat priamo cez informacny system do vozidla (btw, moja utopia predpokladala vozidla ovladane AI, takze by ani vodic nebol...) Pekna utopia, aj ked dnes uz z vacsej casti realizovatelna, ale z financnych dovodov nie v BA
d3k0
Spectre: Ked uz si pri 15TrM, tam je skutocne zaujimavy princip pri zastavkach na znamenie - najskor treba stlacit tlacitko nad dverami, ktore zapipa vodicovi, a potom aj dopytove tlacitko pri dverach...
Ta jednoducha elektronika je napr. v SORoch.