Reply on: Beus #24858:
Čo sa týka porovnania priemernej cestovnej rýchlosti, čítaj pozorne, v pripade KE som tam uviedol len priemer za mestské linky. Takže čísla sú objektívne. Keby si si pozrel ten príspevok, na ktorý som Ťa odkázal, všimol by si si aj rozdielne čísla pre mestské a rýchlodrážne linky. Keď si tiež pozrieš CP na ke.imhd.sk, zistíš, že väčšina z nich nechodí len 2x denne. Neviem akým konkrétnym vozidlom si na R-dráhe cestoval, zrejme si mal len smolu na nejakého pomalšieho vodiča. Vibrácie vytvárané zvýšenou rýchlosťou ešte neznamenajú, že by sa vozidlo malo rozpadnúť. Minulý mesiac som sa viezol s KT8 z vývojovej série (r.v. 1986) a vodič to vytiahol na 80 km/h. Tiež som nemal pocit, že by sme šli rýchlo, naokolo je šíre pole a rýchlosť nie je "vidieť". Iné by to bolo v blízkosti nejakej zástavby.
J
A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.