Reply on: Beus #24858:
Čo sa týka porovnania priemernej cestovnej rýchlosti, čítaj pozorne, v pripade KE som tam uviedol len priemer za mestské linky. Takže čísla sú objektívne. Keby si si pozrel ten príspevok, na ktorý som Ťa odkázal, všimol by si si aj rozdielne čísla pre mestské a rýchlodrážne linky. Keď si tiež pozrieš CP na ke.imhd.sk, zistíš, že väčšina z nich nechodí len 2x denne. Neviem akým konkrétnym vozidlom si na R-dráhe cestoval, zrejme si mal len smolu na nejakého pomalšieho vodiča. Vibrácie vytvárané zvýšenou rýchlosťou ešte neznamenajú, že by sa vozidlo malo rozpadnúť. Minulý mesiac som sa viezol s KT8 z vývojovej série (r.v. 1986) a vodič to vytiahol na 80 km/h. Tiež som nemal pocit, že by sme šli rýchlo, naokolo je šíre pole a rýchlosť nie je "vidieť". Iné by to bolo v blízkosti nejakej zástavby.
J
Uniformy ja nemám rád. Pripomínajú mi doby minulé keď človek nerozoznal železničiara, zamestnanca DPMB, požiarnika a predtým aj policajta. Všetci v modrom. Nechutné tvary odevov,... Ja som za to aby vodič mal predpísané tmavé nohavice, košeľu či sveter bielej až béžovej či modrej farby. Obuv takú v akej sa mu dobre šoféruje. Veď tie aj tak skoro nie je vidno. Musel by byť oholený, ostrihaný, umytý. Veď keď prídeš robiť do nejakej firmy, tak od teba žiadajú slušné oblečenie, ale peniaze na neho ti nedajú. Slušné oblečenie väčšinou znamená oblek.
Čistenie vozov bude robiť externá firma, mám pocit, že aj robí, a preto DPB by stačilo pár metiel na konečených.
Tie cudzie jazyky to bola asi nejaká imidžovka. Myslím, že by stačilo keby mal vodič pri sebe zopár fráz napísaných na papiery a prospekt o MHD v nejakých piatich jazykoch. An.j, N.j, Fr.j, Tal.j, Rus.j.