Beus: A čo takto jedoduché riešenie že 10 minútový lístok by stál u vodiča nie 14,- ale 16,- 30min. nie 16,- ale 18,- a tak ďalej. Zľavnené by boli o korunu drahšie u vodiča. Zisk z každého predaného CL by sa delil tak, že pri 10 min. lístku by si vodič nehal prirážku čiže 2,-Sk a 14,-Sk by odovzdal DPB. Tým by sa odbúralo zneužívanie takéhoto predaja u cestujúcich a vodiči by hádam nefrfľali, lebo čím viac predaných CL tým viac zárobku pre nich. Možno by ich to inšpirovalo aj k učenie cudzích jazykov, aby aj cudzincovi mohli CL predať
A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.
A poslednou vecou, že v takmer trikrát väčšej Prahe predaj u vodiča existuje. A Praha má porovnateľnú kriminalitu ako Bratislava. A existuje tento predaj aj v štyrikrát menšom Prešove.
Spectre: Tú 201 som spomenul len preto, že sa tam pokusne skúšajú dojazdy. Teda obnovené dojazdy. Skúška bola úspešná a tak sa postupne budú dojazdy robiť aj na iných linkách. Veď by sa nejaká vhodná vytypovala a skúsilo sa to.
sarko: Ale na KE diskusii ti tiež niekto uiedol, že tvoje výpočty sú zlé a že ten rozdiel je od 10 do 5km/hod priemernej rýchlosti.
Sergej_P