Ešte kao vodič si pamätám biele tabule s červeným nápisom CEZ ŠAFÁRIKOVO NÁM. A NÁM FR. ZUPKU DO VOZOVNE JURAJOV DVOR. Lenže terazky máme moderný informačný systém, takže VIEŠ TO SA NEDÁ lebo NIKDY SA TO TAK NEROBILO.
I.
Keby som bol Kooperatívou, tak by som nechal premenovať na KOOPERATÍVA aspoň desať zastávok, nech je nejaká sranda a chaos. Keď sa môže v Prahe hlásiť "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádrží Žižkov", tak v BA by sa hlásilo "KOOPERATÍVA", nasleduje "KOOPERATÍVA".
Tiež by sa mohlo hlásiť "Nikdy sa to tak nerobilo, nasleduje EŠTE NIČ NEPRIŠLO"....:-).
I.
Podstatné požiadavky: Odporová regulácia, najlepšie kontrolérom na priamy prúd, čiže po bratislavsky regulačom, absolútna bezúdržbovosť, možnosť GO kladivom a krompáčom, čo najdrahší elektronický informačný systém bez softwaru a bez akustickej časti, zberač podľa možnosti tyčový aby sa nejako zdövodnil prechod späť na pevné vedenie... a veľa by sa toho ešte našlo:-).
I.
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.
I.
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..
12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
I.