Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #24455:

T3SUCS... Séria z roku 1982 je T3SUCS...
Reply on: d3k0 #24449:
Ešte kao vodič si pamätám biele tabule s červeným nápisom CEZ ŠAFÁRIKOVO NÁM. A NÁM FR. ZUPKU DO VOZOVNE JURAJOV DVOR. Lenže terazky máme moderný informačný systém, takže VIEŠ TO SA NEDÁ lebo NIKDY SA TO TAK NEROBILO.
I.
Reply on: Vladimír #24447:
Dlhé roky som to tak robil lenže VIEŠ, TO SA NEDÁ....:-/.
I.
Reply on: fobust #24437:
Eśte keby sa tak naučili ten "moderný informačný systém" používať a používali ho...
I.
Reply on: Vladimír #24420:
Keby som bol Kooperatívou, tak by som nechal premenovať na KOOPERATÍVA aspoň desať zastávok, nech je nejaká sranda a chaos. Keď sa môže v Prahe hlásiť "Nákladové nádraží Žižkov, příští zastávka Nákladové nádrží Žižkov", tak v BA by sa hlásilo "KOOPERATÍVA", nasleduje "KOOPERATÍVA".
Tiež by sa mohlo hlásiť "Nikdy sa to tak nerobilo, nasleduje EŠTE NIČ NEPRIŠLO"....:-).
I.
Reply on: Andy #24415:
Na premenovanie zastávky DPB na "U NESCHOPNÝCH kľudne tých 4.000,- dám - kúpim si o jeden historický tapedeck menej...
I.
Reply on: frenky #24397:
A to ho ako zdvíhali aj so živým substrátom či čo:-)?
I.
Reply on: Jano #24394:
Jedina že by bol miesto vlkov naložený olovenými rúrkami...
I.
Reply on: pista #24378:
Nie, T3 má podľa typu 15 -20 ton, K2 22 ton, K2S možno o chlp viac.
I.
Reply on: Martin Fundárek #24361:
A nemal tam zácvikára ktorý bol práve mimo stanovište?
I.
Reply on: J #24354:
Súdruhovia, ten jazvečík nie je logo ale symbol nízkopodlažnosti, logo je práve to, čo je v interiéri.
I.
Reply on: Papyr #24351:
Podstatné požiadavky: Odporová regulácia, najlepšie kontrolérom na priamy prúd, čiže po bratislavsky regulačom, absolútna bezúdržbovosť, možnosť GO kladivom a krompáčom, čo najdrahší elektronický informačný systém bez softwaru a bez akustickej časti, zberač podľa možnosti tyčový aby sa nejako zdövodnil prechod späť na pevné vedenie... a veľa by sa toho ešte našlo:-).
I.
Reply on: Mike #24346:
Myslím, že čím menej liniek v BA ktorá je samá radiála a len dve trasy cez centrum, tým lepšie. Petržlenka bude tiež len radiála a to ma na tom najviac irituje, pretože Petržlenka potrebuje SIEŤ električkových tratí.
I.
Reply on: fobust #24347:
Čo by bolo? Vektry s metrovým rozchodom. Na ULFy nemáme a ešte sto rokov nebudeme mať, NP je nutnosťou, tak veľký výber nie je.
I.
Reply on: d3k0 #24333:
Hehe, aké T3 sa zbytočne vyradili? Päťstováky? Však tie vozy už držali pokope len silou vôle.
I.
Reply on: Andy #24332:
No tak ja si socík pamätám tiež a keď som ako BEUS-ák išiel v noci domov, tak z Kamenného námestia mi išli autobusy 0:40 (134), 1:05 (139), 1:20 (144), 1:40 (144) atď..
12 jazdila v špičke po 4 minútach, 212 po 3 a podobne.
Boľševik stál za hovno, vozidlá boli zanedbané ale intervaly teda boli rozhodne hustejšie.
I.
Reply on: Vladimír #24326:
Ploišina PRE KOČÍKY? To hádam nie, kočík musí predsa logicky prísť do NP časti.
I.
Reply on: Akiwasha #24325:
Jednoznačne taxi. 16 302.
I.
Reply on: d3k0 #24449:
Akože by ľudia nevedeli? Tak tam dajme:
VOZOVŇA JURAJOV DVOR
cez tunel /cez Obchodnú
Reply on: J #24315:
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.