Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Akiwasha #24325:
Jednoznačne taxi. 16 302.
I.
Reply on: d3k0 #24449:
Akože by ľudia nevedeli? Tak tam dajme:
VOZOVŇA JURAJOV DVOR
cez tunel /cez Obchodnú
Reply on: J #24315:
Keď máš vzadu dvojmontáže, tak čo by si tam dal miersto tých sedadiel 2+2? Opičiu dráhu s plošinkami v troch úrovniach:-)? V Ik412 na rozdiel od Šityhnisu sa aspoň na niektoré sedačky zmestím.
I.
Reply on: Vladimír #24301:
Mne nie je jasná jedna vec. V Prahe, Prešove, Košiciach, Pardubiciach, proste nikde na svete nie sú nejakí lepší ľudia ako v BA, možno aj horší (Most, UL) a zalaminované cestovné poriadky vydržia a keď nevydržia tak DP dosadí ďalšie však to stojí pár korún a tých vandalov to nebaví do nekonečna. To o "neosvedčení" je len chuxxxská výhovorka koxxxského DPB. Vyzerá to tam čím ďalej viac ako na Balkáne, druhé vozy zasprejované do nepríčetna, na zastávkach trojcentimetrová vrstva zdrapov starých CP, lenže páni z DPB, ktorí chodia do práce výhradne autom a sedačku majú pomaly prirastenú k riti, to nevidia. Každému managerovi u DPB by som dal do managerskej zmluvy, že v rámci Bratislavy sa bude prepravovať výhradne MHD.
V situácii, keď (údajne, ja totiž tvrdím, že to nie je pravda) nie sú peniaze na takéto základné príznaky príslušnosti k Európe, je kxxxtinou montovať do vrakoidných T3SU BUSE transparenty, za to mohlo byť riedidla a laminovaných CP na hektolitre a tony...
I.
Nie, ja som hrdy rodak z Krasavice na Dunaji 🙂
Ak narazas na to, ze tie vyrazy su trochu nepresne, tak som taktrochu laik ale som rad, ze sa tu pri vasich diskusiach toho dost naucim 🙂 Lebo MHD a aj celkovy chod mesta ma dost zaujima...
Reply on: Eury #24452:

Nepises nahodou z Prahy?
Vie mi niekto povedat co su zac tie T3B? A ake su plany s trolikmi-tie transparenty-uz myslim xybaju len dvom ci trom 15kam... a este stale menia palice za tie novsie "zlte" ? a aj navyjaky? A cital som medzi vozidlami o nejakej starsej 14ke ktora caka na nove cela ako 14Trm - je to este stale aktualne? Neviete, ci ak hej tak planuju aj modernizovat interier na styl TrM?
A jak to vyzera s testovanim 21? A kedy by mu mohol dojst nejaky (pripadne aj dlhsi) kolega... ? Diky moc
No kedze eurotel od 1.2.2004 konci s flat wapom, tak to blokovanie uz nemusi nikoho zaujimat 😞 Je mi z tych nemeckych (et=t-mobile) svin zle.
Reply on: Vladimír #24225:

Ad Re 24212 fobust: Upresňujem: V BRATISLAVE je električka nespoľahlivý dopravný prostriedok. Zrušiť DOPRAVNÝ PODNIK BRATISLAVA, nie električky:-)).
I.
Reply on: Vladimír #24447:
Akurat v tomto je problem. Nemame ciele "Vozovna X cez Y". A mam dojem, ze je to z principialneho hladiska, lebo take ciele sme tu v pociatkoch BUSE uz mali. A kym tam nebude "Vozovna Jurajov dvor cez Safarikovo nam." a "Vozovna Jurajov dvor cez Obchodnu" (neviem ale, ako by sa to tam zmestilo a o bocnej tabuli nehovoriac), neda sa to spravit bez cisla linky, pretoze napr. v useku Karlova Ves - PKO by ludia na dojazde z L9 a L12 nevedeli, kadial to do vozovne ide... Skor by sa mi pacilo inverzne a mensie cislo linky. Na to tiez treba kody, ale mame predsa len este nejaku rezervu v BUSE 😉 Dalsia vec je dojazd linky 201 - pekne by napr. bolo, keby sa na Trnavskom myte zmenila 201 na 204. Viem, ze to tak nebude, lebo su ine plany, ale toto by ma potesilo 😉 Akurat by to cele mohlo stroskodat, keby potom niekto na trase videl dve 204/1 (jedna z nich ako dojazd z 201/1) 😉
Reply on: Papyr #24446:
Prešov --> Ee... Nie tri. Trolejbusy štyri roky a autobusy šesť rokov.
Reply on: fobust #24445:

1. Ak sa vlčáci orintujú podľa čísla a potom zaútočia, tak odrazme ich útok tým, že im to číslo nedáme. Z Dúbravky vyrazí súprava s tabuľami napr.
JURAJOV DVOR
cez Šafárikovo nám. a Trnavské mýto

2. No a? A to je také namáhavé vymeniť tabuľky? Síce nie som vodič, ale keď sa občas po Prešove vozím s nejakým známym na nejakej službe, s veľkou radosťou sa tejto úlohy zhostím. Aj napriek tomu, že v tom nemám takú zručnoať ako pravý vodič, nikdy mi prehodenie tabuliek na 15 Tr-ke netrvá viac ako 2 minúty. A to prosím pekne máme plechové tabule viacerých liniek pospájané v zväzkoch, takže je to iná váha ako tie vaše plastové...
Reply on: fobust #24437:


PRESOV Uz tri roky su vsetky vozidla DPMP vybavene elektronickym informacnym systemom....

PRAHA Od nepamati jazdia vsetky elektrickove vyjazdy z vozovne a zatahy do vozovne s cestujucimi....

BRATISLAVA Dopravny podnik Bratislava zaviedol s velkou slavou zatial pokusne to, co inde uz dlhe roky funguje. V horizonte niekolkych rokov tento najvacsi dopravca MHD na Slovensku chce zaviest take samozrejmosti, ako hlasenie zastavok, alebo oznacenie vozidla jeho skutocnou linkou a cielom. Na otazku, preco sa tieto zmeny zavadzaju az teraz, ing. ......... ..... povedal, ze vzhladom k objektivnym problemom mozeme byt radi, ze sa vobec nejake deju, a ze nabyt jeho, je cela bratislavska MHD na kolenach. "U nas sa to tak nikdy nerobilo, preto je to take tazke. Ako jedneho z hlavnych vinnikov vidim magistrat a cestujucich, ktori nech robime co robime, nas nikdy nepochopia." Na otazku, ci vie, kde na Slovensku uz tieto veci funguju, povedal ing. ......... ....., ze pokial on vie, tak nikde a Bratislava je priekopnikom.
Reply on: Vladimír #24443:

1. Hrbu tabul nosti netreba, napr. stacia tri tabule, jedna s napisom "Vozovna Jurajov dvor" dopredu+ dve bocne na celu supravu. Otazka je, ci si cestujuci tu tabulu vobec vsimne, alebo len nastupi ked uvidi linku 12 (prikald). Ale z vlastnej skuenosti mozem povedat, ze cestujuci kukaju VZDY iba na linku - ked je vyluka a na transparente je napr. "14 Kamenne nam", tak cestujuci budu aj tak vyzvedat, kam ta elektricka ide, ked si vsimnu, ze neodbocila tak, ako su zvyknuty. Prave v tomto ohlade by pomohlo akusticke hlasenie zastavok. A to take, ze budu naprogramovane aj vylukove trasy s tym, ze ak bude nasledujuca zastavka posledna totozna s beznou aj vylukovou trasou, tak sa to akusticky ohlasi, aj s vymenovanim najdolezitjesich zastavok na obchadzke, pripadne s moznostami prestupu. A nech mi nikto nevravi, ze sa to neda.
2. Tu to ma vacsi zmysel, lebo nejde ani o nosenie tabul, ale aj ich nesutale prehadzovanie. Napr. jedna suprava robi jedno kolo linku 4, potom 2, potom zasa 4, etc...
Reply on: Andy #24415:
Obavam sa, ze to cislo pravdive je... Ale neviem, od coho sa urcuje cena - ci od polohy zastavky, alebo od toho, kto si ju ide prenajat 😛

Re #24418 COLOR: Tebe povedali, ze blokuju; mne, ze nie. Asi v tom nemaju jasno 🙂 Ale podla toho, co napisal Sarko, nas blokuju. Ale uz boli ciastocne zruseni - okrem tohto totiz COLORovi na platenej linke na jeho ziadost povedali odchody z jednej zastavky a pouzili pritom iMHD.sk, pricom si zjavne copyright "nevsimli"... Takze ich teraz lutujem, lebo maju namiesto iMHD iba peknu hlasku o Autorskom zakone 😉 (ET WAPistov ale my neblokujeme, tych blokuje nieco medzi MT a iMHD...)

Re #24431 hroch: +
Re #24420 Vladimír: Pozor ale, prenajal to Recar, nie DPB... Je to sice jeho dcerska spolocnost, no nie vzdy dcera robi to, co sa paci rodicovi 😉

Re #24421 Emo: Ved ja viem 😉

Re #24423 Sarko: Ved ked mi uz podrazeli aj SMSky, tak to asi tak aj dopadne 😉 A aj novy telefon sa mi ziada 🙂

Re #24428 s.k.: Dik, opravim.

Re #24437 fobust: NULA 🙂
Reply on: J #24424:
150 000??? Stopäťdesiattisíc??? Pre spoločnosť akou je Kooperativa by bola zaujímavá aj ponuka jedného milióna na rok!

Re #24437 fobust: Wow! Wow! Wow!
1) Čítam, že vám to tam všetko hlási...
2) K. Kajdi: "Lenže šofér predsa nemohol nosiť pod pazuchou hŕbu tabúľ a meniť ich podľa potreby," Íha, v živote by ma nenapadlo, že ešte aj takáto samozrejmá vec, ktorá sa v PO praktizuje vždy, všade a na každej službe môže byť niekde nemysliteľná.:-o
3) "Zdôrazňuje, že na rovnakom princípe prepísania svetelných údajov môže jedno vozidlo premávať v ten istý deň na dvoch, troch aj viacerých linkách"... Tak toto je ozaj objav Ameriky 🙂
Reply on: COLOR #24435:
Asi si necital pozorne Sarkov prispevok, v ktorom podrobne rozpisal moznosti pristupov na Internet a Wap u oboch operatorov aj s cenami. V Orange je neobmedzeny pristup na wap (Orange Panorama) za 149 Sk bez DPH, kde v tejto cene je aj odoslanie 10 MMS bez obmedzenia ich velkosti. Po ich odoslani je za kazdu dalsiu MMS do 5kB cena 2 Sk bez DPH. K takemu niecomu ma Neurotel este dost dalako. Ja si mozem e-mail precitat aj napisat a poslat z mobilu, len to nie je az take komfortne ako cez klienta priamo v MT.
Fobust: je to nieco medzi sucasnym a zelanym stavom. Takze vonkajsie transparenty ma uz polovica vozidiel?
moze mi niekto vysvetlit, preco busy chodia v takmer rovnakych intervaloch a potom ako debil stojim na zastavke dalsich 15 minut lebo nic nejde. Po tych 15 min pridu vsetky spoje naraz. Nie je to trosku od veci???
Reply on: fobust #24437:
minule som isiel v jednej K2S a hlasila len ...Nasledujuca zastavka , zastavaka ...a nic viac , jedine co zahlasila korektne bolo Konecna zastavka 😉 Asi na toto mysleli ze to je fungujuce.. No ale tiche hlasenie v SORoch nespomenuli 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.