Aké máte skúsenosti s vyťaženosťou L1? Naposledy keď existovala linka v takejto trase (13) tak mala interval 12 minút, teraz je to 5 minút a ešte sa tam aj podstatne zvýšila kapacita jednotlivých spojov.
Uvažujem tým smerom, či by nebolo vhodné tam odpratať K2S a súpravy/ForCity presunúť na iné linky.
Uvažujem tým smerom, či by nebolo vhodné tam odpratať K2S a súpravy/ForCity presunúť na iné linky.
BigMac
Keď ich vzájomne pomeníš, tak sa nenájdu a prestanú komunikovať a to ako vzájomne, tak aj s mašinou. A okrem toho, že nepôjde diaľkovina z R-voza na 263, tak nepôjde ani UIC linka.
Takže získaš obiehaciu mašinu, napájací kábel, červené a žlté hadice, centrál dverí v lepšom prípade na každom voze zvlášť, v horšom každé dvere zvlášť, v najhoršom každé zvlášť ručne. Bez rozhlasu, bez optického systému, na rozvádzačoch len režim voz (teda nie vlak) a všetko mačkať na trikrát v každom voze zvlášť (R+N+N)
Rovnako sa to chová aj keď chceš pridať alebo vyradiť vložák do štvor alebo dvojvozovej súpravy.
Jediné, čo sa ako - tak podarí, je výmena 263(381) za 263(381) a ani to nie vždy.
Doteraz súdruzi odporníci vychovaní v duchu najsvätejších Slávikovských tradícií nezistili prečo.
Ako to ten Rakušan / Nemec / Švajčiar robí, že čokoľvek, čo má splnené nejaké HW a SW minimum sa po prepojení UIC linky nájde samo bez ohľadu na typ voza a konfiguráciu súpravy začne komunikovať ako medzi sebou, tak aj s mašinou? A to má len UIC kábel, henten zázrak má pridané ešte dve sady bohvie koľko x-pinových Hartingov a stále to nejde