Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #233342:
Tým by som si nebol až tak istý.
Keď ich vzájomne pomeníš, tak sa nenájdu a prestanú komunikovať a to ako vzájomne, tak aj s mašinou. A okrem toho, že nepôjde diaľkovina z R-voza na 263, tak nepôjde ani UIC linka.
Takže získaš obiehaciu mašinu, napájací kábel, červené a žlté hadice, centrál dverí v lepšom prípade na každom voze zvlášť, v horšom každé dvere zvlášť, v najhoršom každé zvlášť ručne. Bez rozhlasu, bez optického systému, na rozvádzačoch len režim voz (teda nie vlak) a všetko mačkať na trikrát v každom voze zvlášť (R+N+N)
Rovnako sa to chová aj keď chceš pridať alebo vyradiť vložák do štvor alebo dvojvozovej súpravy.
Jediné, čo sa ako - tak podarí, je výmena 263(381) za 263(381) a ani to nie vždy.

Doteraz súdruzi odporníci vychovaní v duchu najsvätejších Slávikovských tradícií nezistili prečo.

Ako to ten Rakušan / Nemec / Švajčiar robí, že čokoľvek, čo má splnené nejaké HW a SW minimum sa po prepojení UIC linky nájde samo bez ohľadu na typ voza a konfiguráciu súpravy začne komunikovať ako medzi sebou, tak aj s mašinou? A to má len UIC kábel, henten zázrak má pridané ešte dve sady bohvie koľko x-pinových Hartingov a stále to nejde
Reply on: Miro #233343:
Nie.
Reply on: S499.1023 #233341:
Ja som pred cca 45 rokmi zažil v okolí Berlína hybridný S-bahn Stromschiene / Dampf 😁
Reply on: S499.1023 #233342:
Ja by som povedal, že prísne vzaté ešus je tiež súprava, každé vozidlo je samostatné, má svoje číslo a dajú sa medzi jednotlivými súpravami prehadzovať. Alebo nie?
Reply on: 810zssk #233340:
Nakoniec aj ZSSK pullpully sú, na rozdiel od Jánošíkových Ešusov, klasické súpravy.
Reply on: ufo #233334:
Tak máš aj klasicky napájané S-Bahny s Oberleitungom, kde jazdia výhradne dedikované ucelené jednotky (Mníchov, Stuttgart) a k tomu hybridný Hamburg, kde je časť S-Bahnu Stromschiene a časť Oberleitung.
Reply on: S499.1023 #233339:
Ano. Drazdany az tak nepoznam, nevedel som ze to tam na Skach jazdi.
Reply on: 810zssk #233317:
Domnievam sa, že aj typická drážďanská súprava S-Bahnu vo forme loko + x poschoďákov + riadiaci vozeň je absolútne klasická súprava.
Reply on: gejza #233314:
S dopravcom.
A dopravca, zastúpený nejakým antiodevelopkárskym Gejzom, by mu odpovedal v duchu najlepších slovenských tradícií: "Nie sme povinní".
Reply on: ufo #233310:
To je ale rozhodne to nie je pravidlom.
Reply on: 3pa3ck3 #233308:
Čo si predstavuješ pod klasickou súpravou?
Teraz pozeram sankcie a prekvapilo ma ze nie je ziadna sankcia za nedodrzanie pripoja.
Reply on: Majo #233325:
Tak to je logické, že prevádzka s treťou koľajou nebude klasická železničná prevádzka.
Reply on: mathre #233331:
Od blaťákov.
Reply on: mathre #233331:
To už si aj ja dlhšie všímam, tiež nechápem.
Chlapci otázka. Prečo je toľko električiek, najmä 29/30T na predkoch aj bokoch zašpinených od nejakej malty alebo čo to na sebe majú? Vie sa nejaký dôvod?
Reply on: Ike #233324:
To bola "rečnícka" otázka, ktorou som chcel toho, komu patrila odpoveď navodiť k tejto odpovedi. IČV reálne fakt zaujíma len šotoušstvo a podnik interne. ľudia sa stále riadia časom odchodov, resp časom, kedy a kde sa daná situácia stala = SL doteraz nemalo ičv a bezproblémov, dpb malo ičv, a mimo šotoušov v sťažnostiach zbytok aj tak identifikoval maximálne spoj.... Iba raz, som do skupiny (automaticky, neuvedomujúc si neznalosť ľudí) revízori v BA dal údaj "3ja, Malá scéna smer MSNP, 70/3, 1844"..... Musel som to následne zmazať keď sa zbehla diskusia 😃
Reply on: Valec #233326:
Tých servisných vozov bude viac, minimálne viem že boli tri pojazdné dielne (renaulty?)a minimálne jedna servisná ávia (čím nespochybňujem princíp, lebo stále je tých vozov minimum.
Reply on: Valec #233326:
Ešte som zabudol 3 električky, aké nemyslím že by si ich niekto plietol s autobusmi SL.
Reply on: Joyki #233315:
Trnava je nový región, preto má 400, a tým že má stovkové číslo sa jej zároveň prikladá na dôležitosti (ako krajskému mestu). Číslovanie od BA by navyše tak či tak nestačilo po koniec Tranvského kraja (niekde za Pieštanmi).
Súčasne číslovanie od BA bude končiť ba úrovni trate 116 a diaľnice R1, ďalej budú 400vky. Na Senicku a Skalicku 3xx, južný smer vystačí s číslami 6xx a 7xx.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.