Myslím, že u vlakov je evidenčné číslo kvôli identifikácii zbytočné a málokto by to využíval. Normálny človek jednoducho povie išiel som vlakom z Trnavy do Bratislavy s odchodom o 8:00 a dopravca si už zistí, čo tam bolo nasadené a kto to šoféroval.
U trolejbusov by sa mohli ev. čísla dávať na miesto, kde je normálne štátne EČV (ako to má napríklad Žilina) a bolo by to OK - buď by som na tom mieste videl EČV alebo ev. číslo dopravcu. A električku si snáď nikto s autobusom nezamení.
U trolejbusov by sa mohli ev. čísla dávať na miesto, kde je normálne štátne EČV (ako to má napríklad Žilina) a bolo by to OK - buď by som na tom mieste videl EČV alebo ev. číslo dopravcu. A električku si snáď nikto s autobusom nezamení.
fanatikmhd
Navyše, ako som už dole spomenul, celé je to prakticky blbosť. Doteraz SL nemalo značenie a nikomu nechýbalo. Doteraz mal DPB svoje značenie a okrem rovnakej hodnoty pre cestujúceho malo aj šotodôvody ktoré pomáhali k rýchlej identifikácii vozidla a jeho príslušnosti (napríklad keď idem nejakou 78 a príde voz 2xxx, a dačo stratím, nájdem to na výpravni v Juráku (za predpokladu že to nezmizlo)).
Systém chce dať evidenčné čísla vozidlám v premávke (Btw, znamená to že SADky budú musieť vyčleniť vozopark na "ostatné" fungovanie a IDS BK, alebo označia evč celý vozopark? Trebárs ta SAD DS berie jedinú linku, a nezdá sa mi žeby tie desiatky resp stovky busov išli označovať lebo čo ak sa tam objaví. Navyše, ak systém rozbíjaš tým že elekrické vozidlá si musia zachovať svoje čísla lebo techničáky, a pridáš že železničné vozidlá zas nemajú šancu mať evidenčné čísla v týchto tvaroch (Ako, pri ucelených vlakoch ako sú súpravy metra to ešte ako tak ide, ale neviem si predstaviť očíslovať všetky Bdteery, Bdtmee, B, Bdt a bhvie aké iné odnože (Skové linky samozrejme) plus čo s mašinami? Označiť? atď.... Takže aj tak nebudeš mať slušnú časť označenú a celé celkovo je to nekoncepčné. A zbytočné.....