Myslím, že u vlakov je evidenčné číslo kvôli identifikácii zbytočné a málokto by to využíval. Normálny človek jednoducho povie išiel som vlakom z Trnavy do Bratislavy s odchodom o 8:00 a dopravca si už zistí, čo tam bolo nasadené a kto to šoféroval.
U trolejbusov by sa mohli ev. čísla dávať na miesto, kde je normálne štátne EČV (ako to má napríklad Žilina) a bolo by to OK - buď by som na tom mieste videl EČV alebo ev. číslo dopravcu. A električku si snáď nikto s autobusom nezamení.
U trolejbusov by sa mohli ev. čísla dávať na miesto, kde je normálne štátne EČV (ako to má napríklad Žilina) a bolo by to OK - buď by som na tom mieste videl EČV alebo ev. číslo dopravcu. A električku si snáď nikto s autobusom nezamení.
TeBeCe
Preto bolo navrhnuté aj skrátenie linky len so zabezpečením prepojenia s obchodným centrom VIVO s celotýždenným 15 minútovým intervalom, pričom by obsluhu Polikliniky Tehelná a Trnavského mýta prevzala linka č. 151 s celotýždenným 30 minútovým intervalom. Skrátením linky č. 51 by sa zvýšila jej spoľahlivosť a predĺžením linky č. 151 okolo Polikliniky Tehelná na Trnavské mýto a zvýšením frekvencie jej prevádzky by sa pomohlo aj obyvateľom nových obytných domov v lokalite Briežky.