Reply on: Viko #233301:
Ano, presne preto hovorím buď všetko, bez ohľadu, alebo sa na to vykašľať.... Ak by došlo k tomu, že trebárs by dokument iba hovoril aby vozidlá SlovakLines v rámci zjednodušenia mali dostať evč, vo voľnej pozícii (5xxx), je to zjednodušenie. Ale hovoriť o koncepte prezmeny všetkého je asi taká logika ako dnes vziať čísla všetkých liniek a prečíslovať ich vzostupne od 1 (samozrejme s prihliadnutím na kocept BID). Takže, 1,2,3,4,5, 20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37.... Teoreticky v tom logika je.....prakticky? "A komu tím prospějete?!"
fanatikmhd
Navyše, ako som už dole spomenul, celé je to prakticky blbosť. Doteraz SL nemalo značenie a nikomu nechýbalo. Doteraz mal DPB svoje značenie a okrem rovnakej hodnoty pre cestujúceho malo aj šotodôvody ktoré pomáhali k rýchlej identifikácii vozidla a jeho príslušnosti (napríklad keď idem nejakou 78 a príde voz 2xxx, a dačo stratím, nájdem to na výpravni v Juráku (za predpokladu že to nezmizlo)).
Systém chce dať evidenčné čísla vozidlám v premávke (Btw, znamená to že SADky budú musieť vyčleniť vozopark na "ostatné" fungovanie a IDS BK, alebo označia evč celý vozopark? Trebárs ta SAD DS berie jedinú linku, a nezdá sa mi žeby tie desiatky resp stovky busov išli označovať lebo čo ak sa tam objaví. Navyše, ak systém rozbíjaš tým že elekrické vozidlá si musia zachovať svoje čísla lebo techničáky, a pridáš že železničné vozidlá zas nemajú šancu mať evidenčné čísla v týchto tvaroch (Ako, pri ucelených vlakoch ako sú súpravy metra to ešte ako tak ide, ale neviem si predstaviť očíslovať všetky Bdteery, Bdtmee, B, Bdt a bhvie aké iné odnože (Skové linky samozrejme) plus čo s mašinami? Označiť? atď.... Takže aj tak nebudeš mať slušnú časť označenú a celé celkovo je to nekoncepčné. A zbytočné.....