Reakcia na: Viko #233312:
Keďže máme tých 9999 čísel k dispozícii, je duplicitné označenie naprostou zbytočnosťou i keď sa cestujúceho priamo netýka. Viem, že DP sa rozhodol neprečíslovať, ale koľko je technologických vozidiel? To by boli len minimálne náklady. Ale všeobecne mi pripadá ako schválnosť, dať k dispozícii rad 8000, keď sú voľné rady 5000 i 9000. Skôr mi to pripadá, že si to ktosi z úradníkov neuvedomil. Najvyššie čísla majú električky, tak hneď za tým je to voľné... Asi takto sa uvažovalo, predpokladám, o technologických vidlách daný človek nemal ani páru. Takže sa toho nezastávajte. Je to šlendrián a neprofesionalizmus! Podobný nezmysel ako keď sa BID pridelili linky od v rade od 2xx. Mohlo to byť od 3xx a trolejbusy by nemali horný limit čísla 214.
fanatikmhd
Navyše, ako som už dole spomenul, celé je to prakticky blbosť. Doteraz SL nemalo značenie a nikomu nechýbalo. Doteraz mal DPB svoje značenie a okrem rovnakej hodnoty pre cestujúceho malo aj šotodôvody ktoré pomáhali k rýchlej identifikácii vozidla a jeho príslušnosti (napríklad keď idem nejakou 78 a príde voz 2xxx, a dačo stratím, nájdem to na výpravni v Juráku (za predpokladu že to nezmizlo)).
Systém chce dať evidenčné čísla vozidlám v premávke (Btw, znamená to že SADky budú musieť vyčleniť vozopark na "ostatné" fungovanie a IDS BK, alebo označia evč celý vozopark? Trebárs ta SAD DS berie jedinú linku, a nezdá sa mi žeby tie desiatky resp stovky busov išli označovať lebo čo ak sa tam objaví. Navyše, ak systém rozbíjaš tým že elekrické vozidlá si musia zachovať svoje čísla lebo techničáky, a pridáš že železničné vozidlá zas nemajú šancu mať evidenčné čísla v týchto tvaroch (Ako, pri ucelených vlakoch ako sú súpravy metra to ešte ako tak ide, ale neviem si predstaviť očíslovať všetky Bdteery, Bdtmee, B, Bdt a bhvie aké iné odnože (Skové linky samozrejme) plus čo s mašinami? Označiť? atď.... Takže aj tak nebudeš mať slušnú časť označenú a celé celkovo je to nekoncepčné. A zbytočné.....